سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

فصل سوم مجموعه «جای خوب» ساخته می شود

سریال The Good Place

سینماپرس: شبکه ان بی سی اعلام کرد فصل سوم مجموعه تلویزیونی(The Good Place) تولید می شود.

به گزارش سینماپرس؛ شبکه NBC امریکا توسط اکانت رسمی توئیترش از ساخت فصل سوم سریال «جای خوب» خبر داد و علاقمندان سریال را دعوت کرد خود را برای دیدن آن آماده کنند. هم اکنون پخش نیمه اول فصل دوم این مجموعه به پایان رسیده و از چهارم ژانویه سال ۲۰۱۸ ادامه فصل دوم آن پخش خواهد شد.

در این سریال Eleanor با بازی کریستن بل  (Kristen Bell) بعد از یک زندگی خودخواهانه و نه چندان خوب مرد. او در “جای خوب” که با نام بهشت نیز شناخته می شود، در کنار مایکل با بازی تد دانسون (Ted Danson) دیده شده است. او توضیح داد که Eleanor به بهشت آمده است و زندگی شگفت انگیزی با همسرش Chidi با بازی ویلیام جکسون هارپر (William Jackson Harper) دارد و در خانه و با دوستان رویایی اش زندگی می کنند.


تنها مشکل این است که او با Eleanor دیگری اشتباه گرفته شده است، کسی که زندگی ای پر از کارهای خوب را به ارمغان آورده است. این همسر یا خانه رویایی او نیست (پر از هنرهای لوده است) و یا چیزهایی است که او واقعا دوست ندارد. او و دوستانش مجبور به کشف حقیقت هستند قبل از این که اتفاق وحشتناکی بیفتد. در فصل دوم، Eleanor و دوستانش کاملا نظر جدیدی درمورد اینکه واقعا چه اتفاقی در “جای خوب” در حال رخ دادن است و اینکه Michael واقعا کیست، دارند. فصل ۱ در Netflix در حال پخش اینترنتی است و نیمه اول فصل ۲ را می توان در NBC.com تماشا کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.