یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰

آغاز اکران فیلم دلهره آور «آخرین کلید»+عکس

فیلم سینمایی "توطئه آمیز"

سینماپرس: اکران بین المللی قسمت چهارم مجموعه سینمایی "توطئه آمیز"(Insidious) تحت عنوان فرعی "آخرین کلید"(The Last Key) از روز جمعه برابر با ۵ ژانویه(۱۵ دیماه) آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "توطئه آمیز" با نام فرعی "آخرین کلید" به کارگردانی " آدام روبیتل"(Adam Robitel) از هفته اول سال ۲۰۱۸ اکران بین المللی خود را در سینماهای جهان آغاز کرد.

دکتر الیس رینر که متخصص امور ماورایی می باشد، اینبار با ترس همیشگی خود از خانه تسخیر شده اش مواجه می شود که مملو از ارواح عجیب و وحشتناک است.

فیلم سینمایی

"آخرین کلید" فیلمی ترسناک آمریکایی به نویسندگی "لی ونل" است که به عنوان چهارمین قسمت از سری فیلم‌های توطئه‌آمیز به شمار می‌رود.

لین شی، لی ونل، آنگوس سمپسون، کرک آکودو، جاش استوارت، اسپنسر لاک و تسا فرر از جمله بازیگرانی هستند که در این به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی

پدر و مادر خانواده لامبرت جاش (پاتریک ویلسون) و رنای (رز بایرن)، فرزندان خود دالتون (تای سیمپکینز) و فاستر (اندرو آستور)، و دختر نوزاد کالی به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اند.

مدت کوتاهی پس از آن، دالتون سر و صدای بازشدن در اتاق شیروانی را می‌شنود به خودی خود به آنجا کشیده می‌شود، او از یک نردبان در حالی که می‌خواهد چراغ را روشن کند می‌افتد و یک چهره‌ای را در آینه می‌بیند و از ترس جیغ می‌زند، رنای و جاش با عجله به کمک او می‌آیند. روز پس از این واقعه، دالتون به کما می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.