یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

۲۶ اردیبهشت؛ برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر دانشگاهی در تالار وحدت

بیست و یکمین جشنواره تئاتر دانشگاهی

سینماپرس: مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر فجر با دبیری حسین عبداللهی، چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی، چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) در تالار وحدت برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مدیرکل هنرهای نمایشی، جمعی از مسئولان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود.

همچنین هنرمندان تئاتر و دانشجویان این عرصه نیز که آثار را خود را ارائه کرده‌اند، در مراسم حضور دارند.

برگزیدگان گروه‌های مختلف تئاتر دانشگاهی اعم از پوستر و عکس، پژوهش، تجربه‌های اجرا، نمایشنامه‌نویسی و بخش صحنه‌ای انتخاب و معرفی می‌شوند.

مراسم اختتامیه بیست و یکمین جشنواره تئاتر فجر با دبیری حسین عبداللهی در تالار وحدت چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۰:۳۰ برپا می‌شود.

در همشتمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی، امروز نمایش‌هایی چون «ویتسک» به کارگردانی حجت حسینی در تالار مولوی، «هملت» به کارگردانی امیرحسین یزدی در تالار مولوی، ‌ «هذلولی» به کارگردانی احمد سلگی در پلاتو اجرا، «ایست...گاه بعدی» به کارگردانی احمد صمیمی در سالن انتظامی، «اکوسیستم» از پویا یادگاری در دانشگاه هنر، ‌ «من/کلفت/ها» کاری از آیدا بیات در کارگاه دکور و «لغزش آنی کلام» از امید مشهدی در مارت روبرو اجرا خواهد شد.

جشنواره تئاتر دانشگاهی از ۱۶ اردیبهشت در تهران آغاز و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.