شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

نقد و بررسی «مادرم ایل من» در سالن سینماحقیقت

 مستند «مادرم ایل من»

سینماپرس: برنامه‌ این هفته کانون فیلم «سینماحقیقت» به نمایش و نقد مستند «مادرم ایل من» با حضور کارگردان اثر و یک منتقد مهمان اختصاص دارد.

به گزارش سینماپرس، مستند «مادرم ایل من» از ساعت ۱۷ عصر روز یکشنبه ۲۴ تیر ‌ماه در سالن سینماحقیقت به نمایش عمومی در می آید و سپس با حضور عزت‌الله پروازه کارگردان، ناصر صفاریان مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها و احمد طالبی‌نژاد منتقد مهمان مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

در خلاصه مستند ۵۷ دقیقه‌ای «مادرم ایل من» آمده است: «این فیلم پرتره‌ای قوم‌ نگارانه از معصومه بهمن‌بیگی است؛ مادری ایلیاتی که برای رشد فرزندان نابینای خود ایل را به سوی پایتخت ترک می‌کند و موفق می‌شود آنها را به مدارج عالی ادبیات و موسیقی سوق دهد. »

این فیلم برای اولین بار در یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به نمایش درآمد و برنده جایزه ویژه هیات داوران بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره شد.

عوامل تولید مستند «مادرم ایل من» عبارتند از کارگردان: عزت‌الله پروازه، پژوهشگران: عزت‌الله پروازه و ابراهیم مرادی، نویسنده: پژمان نظرزاده، فیلمبردار: ابراهیم مرادی، صدابردار: سید محمود فیاض، صداگذار: مجتبی حبیب‌الهی، تدوینگران: عزت‌الله پروازه و ابراهیم مرادی، گوینده: معصومه بهمن‌بیگی، آهنگساز: کارنگ کرباسی، عکاس: مسعود افقری، تهیه‌کننده: ابراهیم مرادی، تهیه‌ شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.