سه‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

آغاز توزیع اینترنتی مستند «قبرهای پر سر و صدا» + تیزر

مستند «قبرهای پر سر و صدا»

سینماپرس: مستند سینمایی «قبرهای پر سر و صدا» به کارگردانی محمدعلی شعبانی، روایتی تازه از سنگ قبرهای خرد شده در بهشت زهرای تهران است که از پشت پرده آغاز اختلافات سازمان مجاهدین خلق و جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب پرده بر می دارد و اعدام های سال ۶۷ را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش سینماپرس، مستند «قبرهای پر سر و صدا» روایتی تازه از سنگ قبرهای خرد شده‌ در بهشت زهرای تهران است که از پشت پرده آغاز اختلافات سازمان مجاهدین خلق و جمهوری اسلامی در اوایل انقلاب پرده بر می‌دارد.

در خلاصه داستان این مستند سینمایی آمده است: در تهران سنگ قبرهای خُرد شده‌ای است که همچون شیپور تقابل سازمان مجاهدین خلق با ایدئولوژی انقلاب اسلامی را می‌نوازند.

در این مستند علاوه بر رونمایی از تصاویر دیده نشده از روزهای انقلاب، چهره‌هایی همچون مرحوم ابراهیم یزدی، مهدی طالقانی، روح الله حسینیان، عزت الله مطهری و چهره‌هایی دیگر جلوی دوربین رفته‌اند.

«قبرهای پر سر و صدا» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمدعلی شعبانی ساخته شده است. دیگر عوامل تولید این مستند عبارتند از : دستیار کارگردان: مجید نیکبخت، مدیر تولید: مصطفی فتاحی، تصویربردار : میثم ریاحی، صدابردار: بهزاد زیبنده، تدوین: کسرا وضایی، عکس: یوسف قاسمی، مشاور رسانه ای: وحید محمدحسینی.

توزیع اینترنتی این مستند از امروز آغاز شده است. علاقه‌مندان برای دریافت مستند می‌توانند به سایت‌های فروش فیلم و مستند و سینما مارکت مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.