جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳

رواج نفاق فرهنگی میان برخی اهالی سینما؛

دارین حمزه: در خانه کارگردان ایرانی موسیقی و مشروب و... بود! +فیلم

دارین حمزه

سینماپرس: دیدم زن کارگردان لباس کوتاه پوشیده و همه بی‌حجاب و عادی انگار که اینجاست، موسیقی و مشروب و همه چی بود. در داخل خانه هر چه دلشان می‌خواهند می‌پوشند.

به گزارش سینماپرس، دارین حمزه بازیگر جنجالی لبنانی که در فیلم‌های ایرانی بسیاری مثل تولدی دیگر، کتاب قانون و فیلم‌های ایرانی دیگری را بازی کرده اخیراً در مصاحبه‌ای جنجالی به MTV لبنان گفت: وقتی رفتم فکر می‌کردم آن‌ها (ایرانیان) در داخل خانه هم حجاب می‌پوشند، منم حجاب پوشیدم، بالاخره نظام اسلامی است نه مثل ما. ولی من فکر می‌کردم نظام اسلامی‌اشان مثل کشورهای عربی است، نمی‌دانستم آنها فرق می‌کنند. کارگردان من را برای شام به خانه‌اش دعوت کرد و غذای ایرانی خوشمزه برایم درست کردند. منم با حجاب کامل از بالا تا پایین آنجا رفتم. ولی دیدم زن کارگردان لباس کوتاه پوشیده و همه بی‌حجاب و عادی انگار که اینجاست، موسیقی و مشروب و همه چی بود. در داخل خانه هرچه دلشان می‌خواهند می‌پوشند، حکومت به داخل خانه‌ها کاری ندارد. در کل مهمانی من تنها مثل پیرزن‌ها لباس پوشیده بودم و آنها همه لخت بودند.

همین جملات بازیگر لبنانی بیانگر نفاقی است که در بخشی از سینمای ایران خانه کرده است و همین امر باعث می گردد آثاری فارغ از هویت و ارزش های ایرانی- اسلامی در سینما تولید گردد و عجیب است که برخی ازین افراد همیشه مورد حمایت واقع گردیده اند!

نظرات

  • شادی ۱۳۹۸/۰۲/۲۸ - ۱۲:۱۲
    0 0
    خاک بر سر این کارگردان بی غیرت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.