یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱

دنیای انیمیشن

انتشار اولین تریلر ONWARD (به پیش) جدیدترین اثر پیکسار + فیلم

انیمیشن Onward (به پیش)

سینماپرس: در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و پوسترهای این انیمیشن سینمایی Onward (به پیش) منتشر و تاریخ انتشار اولین تریلر آن اعلام شده است.

به گزارش سینماپرس، آذر سال گذشته بود که کمپانی والت دیزنی و استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار ساخت یک سینمایی انیمیشن کاملا اورجینال و جدید با نام Onward (به پیش) را رسما تایید و اعلام کردند. دن اسکنلون، کارگردان انیمیشن Monsters University (دانشگاه هیولاها)، وظیفه کارگردانی انیمیشن Onward را بر عهده دارد و ساخت آن برای اولین‌بار در ماه تیر سال ۹۶ تایید شده بود. همچنین کریس پرت، تام هالند، جولیا لوئی درایفوس و اکتاویا اسپنسر، صداپیشگی شخصیت‌های اصلی انیمیشن Onward را بر عهده خواهند داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر و پوسترهای این انیمیشن سینمایی جدید منتشر و تاریخ انتشار اولین تریلر آن اعلام شده است.

در اولین تصویر، شاهد حضور دو برادر به‌نام بارلی و ایان هستیم که الف هستند و به ترتیب کریس پرت و تام هالند صداپیشگی آن‌ها را بر عهده دارند. این دو برادر قرار است یک ماجراجویی فوق‌العاده را برای اینکه دریابند آیا هنوز کمی جادو در این دنیا وجود دارد یا خیر، آغاز کنند. همچنین در تصویر دیگر شاهد حضور مادر آن‌ها هستیم که جولیا لوئی درایفوس صداپیشگی آن را بر عهده دارد.

اسکنلون در مصاحبه با مجله People در مورد رابطه بارلی و ایان در انیمیشن Onward گفت:

آن‌ها کاملا با یکدیگر دوست هستند. آن‌ها تجربه کار با همدیگر را دارند و به‌خوبی با هم وقت می‌گذارنند. این سرگرم کننده است که روی صندلی بنشینید و آن‌ها را تماشا کنید و به کارهایی که انجام می‌دهند، بخندید.

پرت و هالند تجربه خوبی در صداپیشگی انیمیشن دارند و حال مجله پیپل از ظاهر آن‌ها رسما رونمایی کرده که ظاهر فانتزی و متفاوتی را در مقایسه با دیگر کارهای پیکسار دارند. اتفاقات انیمیشن Onward در حومه یک شهر در یک دنیای فانتزی جریان دارد و اسکنلون در ادامه در مورد دنیای انیمیشن Monsters, Inc (کارخانه هیولاها) و انیمیشن جدید خود صحبت کرد و در مورد آن توضیح داد. او گفت:

من کاملا امیدوارم که مردم از تماشای انیمیشن بسیار بخندند. من امیدوارم برخی از سوالاتی که مردم پس از فیلم قرار است بپرسند، در مورد زندگی خودشان باشد و من فکر می‌کنم این چیزی است که باعث می‌شود تا بسیاری از ما با این انیمیشن ارتباط برقرار کنیم.

انیمیشن Onward قرار است در تاریخ ۶ مارس ۲۰۲۰ (۱۶ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود.  انیمیشن Toy Story ۴ (داستان اسباب بازی ۴)، انیمیشن بعدی پیکسار است که برای اکران در تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ (۳۱ خرداد ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است.

*خانه انیمیشن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.