دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

جعفر دهقان مطرح کرد؛

«ایل دا» روایت متفاوتی از جنگ و دفاع مقدس

جعفر دهقان

سینماپرس: جعفر دهقان بازیگر سریال «ایل دا» از سختی‌های این کار دفاع مقدسی و آمادگی فیزیکی برای ایفای نقش خود سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، جعفر دهقان ضمن اشاره به حضورش در سریال «ایل دا» که در حوزه دفاع مقدس در حال تولید است، به مهر بیان کرد: در حال حاضر حدود یک ماه و نیم است که درگیر سریال «ایل دا» به کارگردانی راما قویدل هستم و حدود دو ماه دیگر ممکن است سر کار باشم.

وی درباره فیلمنامه این سریال توضیح داد: «ایل دا» درباره اوایل جنگ است و کار متفاوتی است و فکر می‌کنم با تمام زحماتی که بچه‌ها می‌کشند اگر تلویزیون حمایت کند و پرداخت‌ها عقب نیفتد اثری حرفه‌ای تولید خواهد شد.

دهقان درباره مسائل مالی اظهار کرد: همیشه دغدغه مالی وجود دارد و به طور مثال گفته می‌شود فلان سکانس را نمی‌توانیم بگیریم چون ساخت و ساز می‌خواهد. علیرضا سبط‌احمدی در مقام تهیه‌کننده کلی از جیب خود گذاشته و مگر چقدر می‌تواند به تنهایی کار را پیش ببرد. اگر قرار است کاری ساخته شود وقتی تصمیم می‌گیرند کمک کنند باید تولید به بهترین شکل انجام شود.

وی درباره سختی‌های این پروژه نیز اظهار کرد: هر پروژه‌ای سختی های خود را دارد اما این کار یکی از سختی‌هایش به لوکیشن های آن برمی‌گردد که فضاهای کوهستانی دارد و یا باید با ادوات نظامی و تجهیزات مختلف کار کنیم. بخشی از کار هم به دلیل اینکه به ایل و طایفه‌های مختلف برمی گردد با اسب است و باید از آمادگی‌های فیزیکی لازم برخوردار باشیم.

بازیگر «ایل دا» در پایان درباره نقش خود نیز اظهار کرد: من رییس یک پاسگاه مرزی در قبل از انقلاب هستم و می‌توان گفت روایت متفاوتی از جنگ و دفاع مقدس را در این سریال شاهدیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.