یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶

با مستند «هویت مغاک»؛

اسرار پشت‌پرده «منافقین» در «شبکه افق»

گروهک منافقین-مریم رجوی

سینماپرس: مستند «هویت مغاک» درباره ابعاد شخصیتی و تشکیلاتی مسعود رجوی از زبان نزدیکانش، یکشنبه ۵ مرداد روی آنتن شبکه افق می‌رود.

به گزارش سینماپرس، سازمان مجاهدین خلق به عنوان یکی از تروریستی‌ترین سازمان‌های قرن بیستم، در ایران و کمی پیش از انقلاب تاسیس شد، البته فعالیت‌های جدی و تروریستی این سازمان بعد از پیروزی انقلاب شدت پیدا کرد.

مجاهدین خلق که البته منافقین واقعی و دشمنان خلق بودند، هر جنایتی را مجاز می‌شمردند و هر خونریزی برای آن‌ها مباح بود، چرا که گمان می‌کردند هدف، وسیله را توجیه می‌کند حال آنکه نه هدف درستی داشتند و نه وسیله درستی را انتخاب کرده بودند.

بسیاری از جنایاتی که منافقین مرتکب شده‌اند، نتیجه افکار ریس این سازمان بوده است، مسعود رجوی که با همکاری برخی دیگر از افراد از جمله همسرش، بسیاری را فریب داد و عضو این سازمان تروریستی کرد.

مستند «هویت مغاک» پیرامون ابعاد شخصیتی و تشکیلاتی مسعود رجوی ساخته شده است.

این مستند به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدمهدی مویدی درباره محمدحسین سبحانی، کریم غلامی و ادوارد ترمادو است که در گذشته جزو منافقان بوده‌اند و با تحمل سختی‌های بسیار از این سازمان جدا شده و سرانجام به آلمان پناهنده شده‌اند.

سبحانی عضو شورای مرکزی مجاهدین و مسئول اطلاعات، امنیت و انتظامات پادگان اشرف و جزو تیم حفاظتی مسعود رجوی بوده است. کریم غلامی در عملیات مسلحانه علیه کشور دچار آسیب شدید و فلج از ناحیه پا شده است و ادوارد ترمادو نیز از ارامنه اصفهان است که در جریان خدمت سربازی در جنگ تحمیلی به اسارت دشمن در می‌آید و پس از چند سال اسارت با حضور اعضای سازمان مجاهدین در اردوگاه‌ها و در جریان تبلیغات و شعارهای فریبنده و جذاب منافقان، به آنها می‌پیوندد.

اسرار پشت پرده سازمان مجاهدین خلق، موضوع گفتگو با این سه نفر در مستند «هویت مغاک» است.

این مستند امروز یکشنبه ۵ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ و بازپخش آن را ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد از شبکه افق تماشا کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.