سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴

تهیه‌کننده سریال خبر داد؛

تصویربرداری فصل چهارم «از سرنوشت» به‌زودی آغاز می‌شود

سریال از سرنوشت

سینماپرس: تصویربرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» با رویکرد موانع تولید داخلی برای جوانان به‌زودی آغاز می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت» گفت: مراحل پیش‌تولید را سپری کردیم و به‌زودی تصویربرداری را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره رویکرد جدید سریال در فصل چهارم بیان کرد: در این فصل تلاش داریم تا موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان را به تصویر بکشیم. در این بخش به مشکلات استعدادهای جوان و خلاق در تولید توجه داریم و جوانان در این بخش تشکیل خانواده می‌دهند.

این تهیه‌کننده درباره بازیگران مجموعه توضیح داد: بازیگران قدیمی سریال مثل آقایان پاکدل و واشقانی در گروه حضور دارند و به فراخور داستان، بازیگرانی به گروه اضافه خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که قصه فصل چهارم چگونه طراحی شده و چقدر به فصل‌های قبل مرتبط است گفت: ارتباط قصه با فصل‌های پیشین جزء لاینفک سریال است، اما اگر بیننده‌ای نتوانسته باشد فصل‌های پیشین را ببیند و تنها به دیدن فصل چهارم بنشیند دچار سردرگمی نمی‌شود، زیرا قصه‌ای مستقل برای کار طراحی شده است

وی افزود: اما بهتر است شبکه زمانی را قبل از پخش فصل چهارم به خلاصه قسمت‌های فصل‌های قبل اختصاص دهد تا بیننده با روند داستان همراه شود؛ بنابراین گزارش، فصل چهارم «از سرنوشت» در ۳۰ قسمت آماده می‌شود و توسط محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به نگارش درآمده است. این فصل را محمدرضا خردمندان کارگردانی می‌کند.

گفتنی است زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود. محور اصلی سریال «از سرنوشت» در فصل چهارم خودباوری، تعامل و اعتماد به استعدادهای جوان است. بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی در فصل چهارم این سریال حضور خواهند داشت.

سریال «از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.