شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲

رئیس جدید سازمان سینمایی؛ چالش ها و انتظارات/۵

ناجی: مدیریت اقتصادی سینما در شرایط بحرانی کنونی کشور واجب ترین کار است/ امیدوارم رئیس جدید سازمان سینمایی با دغدغه مندی معضلات سینماگران را برطرف کند

رضا ناجی در دومین روز سی‌وششمین جشنواره جهانی فیلم فجر

سینماپرس: رضا ناجی بازیگر سینما در پی معرفی محمد خزاعی به عنوان رئیس جدید سازمان سینمایی گفت: متأسفانه آنچه تمام اقشار جامعه و به تبع آن سینماگران را طی سال های اخیر زمین گیر و درمانده کرده اوضاع اسفبار اقتصادی و وضعیت بد معیشتی و رفاهی است از این رو مدیریت اقتصادی سینما در شرایط بحرانی کنونی کشور واجب ترین کار است و رئیس سازمان سینمایی باید توجه به این مسأله را در اولویت کارهایش قرار دهد.

بازیگر فیلم سینمایی «آواز گنجشک ها» و «باد در علفزار می پیچد» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در شرایط فعلی تأمین هزینه های روزمره یک خانوار بسیار کمرشکن شده؛ وقتی فردی درآمد کافی داشته باشد می تواند مدیریت خوبی برای رفاه و تأمین معاش خانواده اش داشته باشد اما اگر درآمدی نداشته باشد به بدبختی و فلاکت دچار می شود و هیچ کاری هم از دستش برنمی آید.

وی ادامه داد: متأسفانه وضعیت امروز سینماگران همین وضعیت فلاکت بار است. بحران بیکاری در سینما همیشه وجود داشته اما کرونا مزید بر علت شد تا این بیکاری گسترده تر و چندین برابر شود و اهالی سینما در تمامی صنوف و رشته ها اغلب بیکار و خانه نشین باشند و نتوانند از پس تأمین معاش روزانه شان برآیند.

ناجی تأکید کرد: از آنجا که اهالی سینما به مثابه یک خانواده هستند، رئیس سازمان سینمایی باید خود را به عنوان ولی و سرپرست این خانواده تلقی کند و تمام تلاش خود را به کار ببرد تا خانواده اش از بحران اقتصادی وحشتناکی که آن ها را احاطه کرده نجات پیدا کنند.

این سینماگر با بیان اینکه من چندان شناختی نسبت به آقای محمد خزاعی ندارم اظهار داشت: امیدوارم رئیس جدید سازمان سینمایی با دغدغه مندی معضلات سینماگران را برطرف کند. امروز چشم امید تمامی سینماگران به ایشان و سیاست گذاری های شان است و از این رو ایشان بایستی با دغدغه مندی مشکلات و معضلات پیش روی سینماگران را برطرف کرده و دست به تحولات چشمگیر و اساسی در سینما بزنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.