شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷

از ۱۴ تا ۲۷ اسفند؛

«نوروز در راه است» ویژه‌برنامه استقبال نوروزی شبکه پنج

برنامه نوروز در راه است

سینماپرس: فصل سوم برنامه تلویزیونی «نوروز در راه است» از ۱۴ تا ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱ به‌طور زنده از شبکه پنج سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، فصل سوم برنامه تلویزیونی «نوروز در راه است» همچون دو سال گذشته امسال نیز از ۱۴ تا ۲۷ اسفند هر شب ساعت ۲۱ بطور زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

این فصل از برنامه به تهیه کنندگی حسین شیرعلی و با اجرای ابوالفضل آقاخانی روی آنتن می رود. محور اصلی این برنامه، تجلیل از خدمات شهروندان نمونه در حوزه های مختلف شغلی اعم از خدمات شهری، آتش نشانی، پرستاران، معلمان و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

در این برنامه هر روز مستندهای کوتاهی از فعالیت شهروندان نمونه در حوزه های مختلف پخش می شود و مخاطبان می توانند کد شهروند مورد نظر خود را از طریق پیامک و اپلیکیشن شبکه پنج سیما ارسال کنند و در انتخاب ۱۰ شهروند نمونه پایتخت مشارکت داشته باشند و به پنج نفر به قید قرعه جایزه یک میلیون تومانی پرداخت خواهد شد.

همچنین مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه برنامه در فضای مجازی به آدرس noroz_darrah_ast بخش‌های متنوع برنامه و مستندها را مشاهده کنند.

این برنامه همچنین علاوه بر تجلیل از شهروندان خدوم، میزبان چهره‌های مطرح فرهنگ و هنر خواهد بود که پژمان بازغی، محمد معتمدی، بهروز رضوی و منوچهر والی زاده از جمله آنها هستند. همچنین گروه وکاپلای تهران نیز در این برنامه اجرا خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.