یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

لزوم ایجاد تحول در تولیدات مناسبتی رسانه ملی/۶

مهام: معضل اساسی تولیدات رسانه ملی فیلمنامه است/ پلتفرم ها سطح توقع مخاطب را به شدت بالا برده اند

علی مهام

سینماپرس: علی مهام تهیه کننده سینما و تلویزیون همزمان با پایان پخش سریال های مناسبتی نوروزی و آغاز پخش سریال های ماه مبارک رمضان در خصوص لزوم ایجاد تحول در تولیدات مناسبتی رسانه ملی گفت: معضل اساسی تولیدات رسانه ملی فیلمنامه است؛ بنده معتقدم تلویزیون باید یک بانک فیلمنامه راه اندازی کند و در طول سال طرح ها و ایده ها را جمع آوری کند تا برای مناسبت های مختلف بهترین فیلمنامه ها را برای تولید در اختیار داشته باشد.

تهیه کننده سریال تلویزیونی «حانیه» و «بازی نقاب ها» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: یکی دیگر از نکات مهمی که مدیران رسانه ملی باید به آن توجه داشته باشند حضور نیروهای جوان، خلاق و با ایده های بکر است. بی شک این اتفاق می تواند تحولی شگرف در تولیدات رسانه ملی به وجود آورد.

وی ادامه داد: متأسفانه رقبای تلویزیون چندی است که سلیقه مخاطب را تغییر داده اند؛ زمانی تلویزیون تنها بود و ترکتازی می کرد اما الآن پلتفرم های اینترنتی حرف اصلی را می زنند و باعث می شوند سطح توقع مخاطب بالا برود. این بالا رفتن توقع مخاطب باعث می شود مخاطب دست به قیاس میان تولیدات بزند و به سمت کاری جذب شود که کیفیت بالاتری دارد.

مهام خاطرنشان کرد: هرچند که برخی مدیران تلویزیون تلاش می کنند که مخاطب را جذب کنند اما باز هم می بینیم که مخاطب بیشتر دوست دارد به سمت کارهای قوی تر برود و از این رو نیاز است تا با اعمال تغییر در برخی سیاست گذاری های رسانه ملی دست به تنوع بیشتر در تولیدات به ویژه تولیدات مناسبتی که میزان مخاطبان بیشتری دارند بزنیم تا از این رهگذر مردم مجددا به سمت تماشای برنامه های رسانه ملی گرایش پیدا کنند.

اخبار مرتبط

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.