چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶

با برگزاری مراسم پایانی؛

همکاری مجدد جایزه بین‌المللی «عکس ۵» با موزه سینما

موزه سینما در روز ملی سینما

سینماپرس: مراسم پایانی و اعلام برگزیدگان سومین جایزه بین‌المللی «عکس ۵» در موزه سینما برگزار خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، مهدی شادی زاده دبیر جشنواره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» گفت: سومین دوره جایزه بین‌المللی «عکس ۵» یکم تیر ماه سال جاری همزمان با سالروز تولد عباس کیارستمی در موزه سینما برگزار می‌شود که بخشی از این مراسم به بزرگداشت این هنرمند اختصاص دارد. بخشی از این مراسم به اجرای ویژه بزرگمهر حسین‌پور کاریکاتوریست مشهور ایرانی اختصاص دارد که این مراسم در ایوان شمالی موزه سینما اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: سه سال پیش سمبل این جشنواره که مجسمه‌ای از دست و دوربین عباس کیارستمی است در موزه سینما به‌صورت امانت گذاشته شد که هر ساله در ابتدای مراسم این سمبل را به مناسبت بزرگداشت عباس کیارستمی بیرون می‌آوریم و این مجسمه طی مراسمی باز به مکان قبلی خود باز می‌گردد. از سه سال پیش هر سه دوره در موزه سینما برگزار شده که امسال هم مجید اسماعیلی مدیر عامل موزه سینما و سپیده حیدر آبادی روابط عمومی موزه سینما در برگزاری این مراسم در موزه سینما از ما حمایت کردند.

نظرات

  • خبرنگار سبنمایی ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۲۳:۵۲
    0 0
    جالبه بزرگمهر دردفاع از خانم امیر ابراهیمی تصویری کشیده و منتشر کرده شما خبر برنامه ایشان رادر موزه دولتی پوشش میدهید ... اونم رپرتاژ میروید هم سرشما کلاه رفته هم سر موزه خط نفوذ همینه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.