یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵

در هشتمین دوره؛

سومین هیات انتخاب جشنواره فیلم شهر معرفی شد

جشنواره بین المللی فیلم شهر

سینماپرس: اعضای هیات انتخاب بخش «اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری» هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش‌های مسابقه پویانمایی، سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی، سینمای ایران، محله و اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری، مستند و فیلم‌های داستانی کوتاه و نیمه‌بلند برگزار خواهد شد.

عبدالحمید قدیریان، کامبیز صبری، آرش رصافی، علی حیاتی و محمد بدرلو انتخاب آثار در قالب عکس، پوستر، آنونس و تیزر فیلم، بیلبورد و المان‌های شهری را در این جشنواره برعهده دارند.

هیات انتخاب اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش های هنری شهری

عبدالحمید قدیریان متولد ۱۳۳۹ فارغ‌التحصیل رشته نقاشی در مقطع کارشناسی ارشد بوده و دارای گواهی درجه یک هنری در رشته طراحی صحنه و لباس از وزارت ارشاد اسلامی است. او از سال ۱۳۶۰ به عنوان نقاش فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد. وی همچنین در سال ۱۳۶۵ فعالیت در سینما را با فیلم سینمایی «گذرگاه» به عنوان چهره‌پرداز شروع کرد.

قدیریان در سال ۱۳۶۶ با فیلم سینمایی «هراس» در عرصه طراحی صحنه و لباس مشغول به کار شد و آثار متعددی را تا به امروز طراحی کرده و در جشنواره‌های سینمایی و هنری از او تقدیر شده است.

کامبیز صبری متولد ۱۳۴۶ کارشناسی ارشد گرافیک و مدرس دانشگاه است. وی تاکنون نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی در گالری‌ها و موزه های مدرن داخل و خارج از کشور داشته است. همچنین جوایز متعددی از جمله سومین بینال و دومین سمپوزیوم مجسمه‌سازی ایران و جایزه بین‌المللی اسکای واردز در سال ۲۰۱۱ را کسب نموده است.

آثار وی تحسین شده در بینال ششم مجسمه‌سازی ایران و منتخب بینال مجسمه‌سازی ۲۰۰۷ تویومورا ژاپن و بینال ۲۰۱۲ بنگلادش و بینال ۲۰۱۳ فلورانس است. صبری در بسیاری از رویدادهای هنری کشور نظیر بینال‌ها و سمپوزیوم‌های مجسمه‌سازی و نمایشگاه‌های دوره‌ای هنر، به عنوان داور و سیاستگذار حضور داشته است.

آرش رصافی متولد ۱۳۵۰ کارگردان و تدوین‌گر است. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است. رصافی مؤلف کتاب «رباعی سینما»، عضو هیات موسس آکادمی فیلم کوتاه ایران، مدیر عامل شرکت فیلمسازی بهنام فیلم، عضو هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران بوده و در حال حاضر معاون تولید و پشتیبانی انجمن سینمای جوانان ایران است.

ساخت فیلم‌های «غبار»، «ورطه»، «تولد یک فیلمساز»، «مرگ یک مترسک»، «دروغ»، «مرآت» «تلفن»، «زمین»، «کانی‌کاو»، «پرده سفید» و تدوین و تصویربرداری بیش از ۵۰ فیلم کوتاه؛ مستند و داستانی را در کارنامه دارد.

محمد بدرلو متولد ۱۳۷۰، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر، در زمینه عکاسی سینما و تصویربرداری فعالیت می‌کند. عکاسی فیلم‌های سینمایی «بی‌رویا»، «تا ابد»، «زالاوا»، «روز صفر»، «سه کام حبس»، «سرخ پوست»، «تنگه ابوقریب»، «هتریک»، «خشم و هیاهو» و… را در کارنامه خود دارد.

او سال گذشته برنده تندیس عکاس سال سینمای ایران شد.

علی حیاتی متولد ۱۳۵۷، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارتباط تصویری از دانشگاه هنر تهران است. او موسس و مدیر کارگاه طراحی «سه در چهار»، مدیر هنری و خلاقیت موسسه «موکب آرت» بوده و برنده جایزه دوسالانه پوستر جهان اسلام در سال ۸۸، نامزد دریافت سیمرغ بلورین در بخش پوستر فیلم در سال ۹۶ است.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.