چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

فریاد دفاع از «امت رسول‌الله (ص)» توسط هنرمندان باشرافت؛

دهقان: یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌/اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند درواقع خیانت کرده است!

جعفر دهقان

سینماپرس: جعفر دهقان با بیان اینکه هنرمندان اصلا موافق آشوب و اغتشاش نیستند، گفت: یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی حمایت کند، درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.

به گزارش سینماپرس، جعفر دهقان بازیگر پیشکسوت کشورمان در خصوص مرگ مهسا امینی برای مهسا و خصوصا پدر و مادرش ابراز ناراحتی کرد و گفت: باید فرصت رسیدگی به مراجع قانونی داده شود.

بازیگر پیشکسوت کشورمان با اشاره به اهانت به مقدسات و به آتش کشیدن قرآن و پرچم در حوادث روز های اخیر گفت: متاسفانه کسانی آمدند و به اسم اعتراض دست به آشوب و فتنه‌گری پرداختند؛ اعتراض با اغتشاش متفاوت است. این آشوب‌طلبی و اغتشاش است که به آتش زدن پرچم ختم می‌شود و ۸۰ میلیون توئیت به نام مهسا امینی زده می‌شود.

دهقان افزود: مردم ما بسیار فهیم و با فرهنگ هستند و با اغتشاشگران برخورد می‌کنند. مردم ما دوست را از دشمن تشخیص می‌دهند و به دشمنان، گروهک‌ها و منافقان اجازه نمی‌دهند که به خیال خودشان بخواهند به کشورمان لطمه بزنند.

وی با بیان الینکه هنرمندان اصلا موافق آشوب و اغتشاش نیستند، خاطرنشان کرد: این تحرکات یک اعتراض نیست. یک هنرمند با پول مردم و از طریق بیت‌المال روی کار آمده‌ و چهره شده‌ اگر از اغتشاشات و کارهای غیردینی و غیرملی حمایت کند و به ارزش‌های کشور پشت کند؛ درواقع به دین، قرآن، کشور، پرچم‌ و مردم خیانت کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.