یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

تهیه‌کننده برنامه خبرداد؛

«بدون توقف» به آنتن تلویزیون باز می‌گردد

برنامه تلویزیونی «بدون توقف»

سینماپرس: تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «بدون توقف» از بازگشت این برنامه طی یک یا دو هفته آینده از شبکه سه خبر داد.

به گزارش سینماپرس، غلامحسین نژاد تهیه کننده برنامه «بدون توقف» با اشاره به شروع این برنامه در شبکه سه تا چند وقت دیگر به مهر بیان کرد: الان حدود یک ماه است که روی آنتن نیستیم از یک یا ۲ هفته دیگر بازمی گردیم، هنوز ضبط را شروع نکرده‌ایم و دقیق نمی‌توان گفت چه زمانی برنامه به شبکه بازمی گردد.

وی با اشاره به وقایع اخیر در سطح کشور ادامه داد: اتفاقاتی که افتاد ما را مطمئن کرد که جامعه نیاز به گفتگو دارد. مسائلی هست که جوان امروز نیاز دارد برایش مرور شود و درباره آنها صحبت کند. گفتگوهایی که الان در «بدون توقف» اتفاق می‌افتد در ابتدای انقلاب هم در تلویزیون بوده است. در این برنامه هم دانشجویانی با تفکر مختلف حضور دارند و درباره موضوعات صحبت می‌کنند.

این تهیه کننده در واکنش به اینکه روند برنامه در شروع با حضور طیف‌های متنوع‌تری روی آنتن رفت و در ادامه یکدست شد، گفت: اتفاقاً برای ما دغدغه بود که حضور دانشجویان و افراد در برنامه یکدست نباشد. وقتی می‌خواهید مناظره برگزار کنید از همه طیف‌ها دعوت می‌کنید ولی وقتی یک طیف نمی‌آید، مجبورید برنامه را برگزار کنید. همان اوایل می‌گفتم در دولت روحانی خیلی از جریان اصلاح طلبی دعوت کردیم ولی خودشان نیامدند.

وی اضافه کرد: البته این معضل را از طرف دانشجویان نداشتیم و همین الان جلساتی با طیف‌های مختلف دانشجویی داریم که در برنامه‌های مختلف از آنها دعوت کردیم و حضور پیدا می‌کنند. این دغدغه خود ماست که طرفین بحث یکدست نباشند وگرنه چالش در نمی‌آ ید.

غلامحسین نژاد همچنین درباره پرداختن به موضوعاتی که در وقایع اخیر در جامعه مطرح شده است بیان کرد: اتفاقاتی که در چند وقت اخیر رخ داد دو وجه دارد یکی اینکه این افراد دنبال چه بودند؟ بحثشان مهسا امینی بود یا برخورد خشن پلیس یا اینکه این جوانان نیاز به گفتگو داشتند؟ مشخص است با این نسل باید حرف زد و این نسل مثل نسل قبل کمتر در فضای منطقی حرفش را بیان کرده است.

وی اضافه کرد: انچه که در «بدون توقف» می‌تواند کمک کند این است که با نسل جدید بیشتر صحبت کنیم و زمینه گفتگو را در همه موضوعات در بحث حجاب و اعتراضات مدنی و دیگر موضوعات مطرح کنیم. جوان امروز نیاز دارد خیلی از اینها را بداند و در فضایی به دور از فشار عصبی و روانی فکر کند و درباره‌اش حرف بزنیم.

غلامحسین نژاد در پایان درباره وضعیت خود برنامه هم بیان کرد: ۶۰۰ قسمت از برنامه پخش شده است و به نظرم اگر بخواهیم تناسب بگیریم کارنامه قابل قبولی داشتیم از این حیث که برنامه توانسته گفتگو را جا بیندازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.