دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

گام‌های اشتباه آقای دبیر چند شُغله؛

کم بضاعتی «پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران» در معرفی و چینش هیات داوران!

بازدید رئیس سازمان سینمایی از سی و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: اعضای شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران در حالی معرفی شدند که در کنار طیف جوانان کم تجربه حاضر عملا هیچ چهره شناخته شده علمی و سینمایی حضور ندارد تا بر جایگاه داوری این جایزه در امسال بیافزاید و پژوهشگران را ترغیب به حضور در این رویداد سازد.

به گزارش سینماپرس، امیررضا مافی دبیر علمی پنجمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران و با تأیید شورای سیاستگذاری در حکمی مینو خانی، محسن بهلولی فسخودی، وحیداله موسوی، رامتین شهبازی، عبدالله بیچرانلو، مسعود سفلایی و مجید سلیمانی ساسانی را به عضویت در شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب کرد.

متن حکم به شرح زیر است:

«با سلام و احترام

نظر به شایستگی علمی، تسلط در حوزه پژوهش، مراتب دقت و صداقت در داوری و کوشش همیشگی اعتبارآفرین در اعتلای اندیشه‌ورزی سینمای ایران، با تأیید شورای محترم سیاست‌گذاری، به عنوان عضو شورای علمی و هیات داوری پنجمین جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

ضمن سپاس از پذیرش دعوت، با استعانت از حضرت حق، مفتخر خواهیم بود با نگرش عالمانه و تدبیر همه‌جانبه در ترسیم خط‌مشی چگونگی ارزیابی به عنوان عضو شورای علمی و با عدالت، انصاف و امانت‌داری به عنوان عضو هیات داوری، ما را در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جایزه گران‌سنگ و پیشرفت حوزه پژوهش سینمای ایران یاری رسانید.

از خداوند متعال دوام توفیق شما در این مسیر را مسالت دارم.»

معرفی اعضای شورای علمی و هیات داوری جایزه پژوهش سال سینما

نظرات

  • علی ۱۴۰۱/۰۸/۰۹ - ۱۹:۰۴
    0 0
    رزومه برخی از داوران را بخوان ببین کتابهای سیننایی اش را خوانده ای بعد نظر بده و بگو جوانان بی تجربه حاجی
    • مهدی ۱۴۰۱/۰۸/۱۰ - ۱۰:۵۸
      0 0
      داداش چقدر غلط نوشتی! ما که هیچکدوم رو نمیشناسیم. باید بگیم به جای عکس خودشون عکس کتاباشون رو میزدن :)
  • علی ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۱
    0 0
    خب شما که کتاب سینمایی نمی خونی و اینکاره نیستی چرا اظهارنظر می کنی؟! چرا می نویسی هیچ جهره علمی بین اینا نیست؟ حالا در جواب حرف متطقی هی سفسطه کن.
  • ۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۲۰:۳۵
    0 0
    اینو شما نوشتی " در کنار طیف جوانان کم تجربه حاضر عملا هیچ چهره شناخته شده علمی و سینمایی حضور ندارد تا بر جایگاه داوری این جایزه در امسال بیافزاید و پژوهشگران را ترغیب به حضور در این رویداد سازد" شما اگر پژوهشگر سینمایی باید بدونی کتابای اینا چیه؟ چیکار کردن تا حالا؟ اگه هم پژوهشگر نیستی که حداقل برو سرچ کن بعد با این قطعیت نظر بده.
    • مهدی ۱۴۰۱/۰۸/۱۴ - ۱۶:۴۲
      0 0
      بین داوران چهره شناخته شده سینمایی نیست و این حرفی درست است، بحث شناخته شده بودن در سینما مهم است. کم پژوهشگر شناخته شده نداریم. چنین انتخاب هایی از شانیت این برنامه می کاهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.