یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳

با ثبت نام بیش از ۶ هزار نفر در روز نخست؛

رکورد ثبت نام «بیمه درمان تکمیلی هنرمندان» شکسته شد

بیمه درمان تکمیلی در سال ۱۴۰۲

سینماپرس: صندوق اعتباری هنر اعلام کرد: با ثبت نام بیش از ۶ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در روز اول ثبت نام بیمه درمان تکمیلی رکورد دوره‌های گذشته شکسته شد.

به گزارش سینماپرس، با استقبال اعضای صندوق اعتباری هنر در روز اول ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ۶ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت نسبت به انتخاب طرح و تکمیل ثبت نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کردند که این تعداد نشان از استقبال سه برابری ثبت نام کنندگان در روز اول را نسبت به دوره گذشته دارد.

از جمله دلایل این افزایش آمار می‌توان به سهولت ثبت‌نام از طریق نرم افزار پیام رسان صندوق هنر بر بستر تلفن همراه اشاره کرد که موجب تسریع ثبت نام در این دوره شده است.

در روز اول ثبت نام، ۷۰ درصد متقاضیان از طریق پیام رسان صندوق هنر اقدام به ثبت نام کردند.

ارائه طرح‌های متنوع درمانی (طرح امید، آرامش و رفاه)، قیمت مناسب با پرداخت بخشی از حق بیمه اعضا توسط صندوق، ارائه خدمات منظم از سوی شرکت بیمه‌گر، پرداخت به موقع خسارت‌های درمانی، تعداد مراکز درمانی تحت قرارداد از جمله دلایل رضایت بیمه شدگان از خدمات بیمه درمان تکمیلی صندوق عنوان شده است.

ثبت نام بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآن و عترت، به مدت ۱۰ روز از ۱۸ تا ۲۸ شهریور از طریق پیام رسان اختصاصی صندوق هنر به نشانی app.honarcredit.ir و یا سایت صندوق هنر Profile.honarcredit.ir انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.