شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

مدیرعامل مجمع فعالان نوشت‌افزار ایرانی:

عاملی که ۲۰۰ تولیدکننده حاضر در نمایشگاه را به تحمل دشواری‌های مسیر تولید نوشت‌افزار ترغیب می‌کند حضور و علاقه مردم به محصولات داخلی است

نوشت افزار ایرانی اسلامی

سینماپرس: مدیرعامل مجمع فعالان نوشت‌افزار ایرانی با اشاره به بازدید حدود ۴۰ هزار خانواده از نمایشگاه «ایران‌نوشت» گفت: این نمایشگاه تا هفتم مهرماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، محمد یقینی با اعلام این خبر اظهارداشت: با توجه به استقبال بسیار خوب مخاطبان از نهمین نمایشگاه «ایران نوشت»، این رویداد تا هفتم مهرماه میزبان خانواده‌ها و علاقه‌مندان به تولیدات ایرانی است.

وی، حمایت خانواده‌ها از تولیدات ایرانی را دلگرم‌کننده توصیف کرد و گفت: عاملی که ۲۰۰ تولیدکننده حاضر در نمایشگاه را به تحمل دشواری‌های مسیر تولید نوشت‌افزار ترغیب می‌کند، حضور و علاقه مردم به محصولات داخلی است.

دبیر نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» افزود: این نمایشگاه امسال همزمان در هفت شهر؛ اصفهان، یزد، قم، شیراز، تبریز، مشهد و اهواز برگزار می‌شود.

یقینی بیان کرد: صنعت نوشت‌افزار یک صنعت فراگیر است و بسیاری از تولیدکنندگان شهرستانی در آن فعالیت می‌کنند، از این رو برگزاری نمایشگاه‌هایی در استان‌های مختلف کشور عاملی برای فعالیت بهتر تولیدکنندگان سایر استان‌ها و توجه بیشتر کارآفرینان و صاحبان صنایع در استان‌های مختلف به حوزه نوشت‌افزار است.

نهمین نمایشگاه «ایران‌نوشت» که از ۱۹ شهریورماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب آغاز شده بود تا هفتم مهرماه ساعت ۱۵ تا ۲۲ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب تهران ادامه خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.