سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

با تغییراتی در ترکیب داوران؛

داوری «بگو بخند» به «علیرضا خمسه» رسید

علیرضا خمسه در افتتاحیه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم یاس

سینماپرس: پیگیری‌ها از شبکه نسیم نشان می‌دهد سری جدید «بگو بخند» با تغییراتی در ترکیب داوران همراه با اتفاقات جدید و یک افتتاحیه جذاب در شبِ یلدا به آنتن برخواهد گشت.

به گزارش سینماپرس، اولین بار اول فروردین‌ماه امسال یک «بگو بخند» ویژه با حضور هنرمندانی همچون بهنام تشکر، یوسف صیادی، رضا شفیعی‌جم، امید جهان، جواد انصافی و چند هنرمند دیگر روی آنتن رفت و بعدها در قالبِ مصاحبه و حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور روی آنتن رفت.

برنامه‌ای که مسعود شریعت‌نیا تهیه‌کنندگی آن، شهاب عباسی و سیداحسان حسینی کارگردانی و عبدالله روا آن را اجرا می‌کند. اما داوران شناخته شده‌ای دارد که قابل توجه است. از نعیمه نظام‌دوست، هومن برق‌نورد تا بیژن بنفشه‌خواه و شهرام شکیبا هنرمندانی که در عرصه موسیقی، تئاتر، استندآپ و شعر چهره‌های نام ‌آشنایی‌اند.

شهاب عباسی در گفت‌وگویی با تسنیم به این نکته اشاره کرد که در این فصل کارگردانی نمی‌کند و سیداحسان حسینی تهیه‌کنندگی و کارگردانی سری جدید را برعهده دارد و در این فصل داوری خواهد کرد.

برنامه‌ای که رفته رفته طرفداران خودش را پیدا کرد و توانست از مرز یک میلیون بیننده در تلوبیون عبور کند. در حالی‌که برخی به خاطر غیبت «دورهمی» و «خندوانه» این باور را ایجاد کردند تلویزیون در سرگرم‌کردن و ایجاد شادی و نشاط با چالش‌های جدّی مواجه خواهد شد «بگو بخند» توانست توفیقی از جهت همراهی مخاطب کسب کند.

«بگو بخند» این روزها خودش را مهیای شروع دوباره در فصل جدیدی کند. اما این بار در ترکیب داوران تغییر ایجاد کرده است. پیگیری‌های تسنیم از شبکه نسیم نشان می‌دهد علیرضا خمسه بعد از مدت‌ها به برنامه تلویزیونی آمده و به جمع داوران «بگو بخند» پیوسته و شهاب عباسی هم داوری را در این فصل تجربه خواهد کرد. بنابراین هومن برق‌نورد و بیژن بنفشه‌خواه داورانی که از ابتدای برنامه این همراهی را داشتند در سری جدید حضور نخواهند داشت.

قرار است «بگو بخند» ۲۶ قسمت روی آنتن باشد اما یک روزهایی هم به تناسب مناسبت‌ها خارج از بحث داوری به صورت طنزآمیزتر اجرا خواهد شد.

باید دید «بگو بخند» با فضای جدید و ترکیب داوران جدید چه اتفاقاتی را رقم خواهد زد؟

«بگو بخند» هر هفته سه‌شنبه تا جمعه ساعت ۲۰ روی آنتن می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.