دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶

با حکم دبیرکل «شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر»؛

داوران بخش سرامیک و آبگینه هنری «جشنواره فجر» معرفی شدند

افتتاح پنجمین جشنواره تجسمی فجر

سینماپرس: دبیرکل شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با صدور احکامی داوران بخش سرامیک و آبگینه هنری این رویداد را معرفی کرد.

به گزارش سینماپرس، امیر عبدالحسینی دبیرکل جشنواره شانزدهم با صدور احکامی مجزا، هانیه نیک‌خواه، محمدعلی سجادی و حجت‌الله عسگری الموتی را به عنوان داوران بخش سرامیک و آبگینه هنری این رویداد معرفی کرد.

هانیه نیک‌خواه متولد ۱۳۴۷، دارای مدارک کارشناسی رشته صنایع دستی از دانشگاه هنر، کارشناسی ارشد رشته پژوهش هنر از همین دانشگاه و نیز دکترای این رشته از دانشگاه تربیت مدرس است. او عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه شهید باهنر کرمان بوده و علاوه بر تالیف مقالات متعدد در زمینه‌های مختلف هنری، به عنوان محقق و پژوهشگر عرصه هنر با نهادها و سازمان‌های مختلفی چون حوزه هنری انقلاب اسلامی، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، موزه هنرهای صنعتی کرمان، شورای فرش استان کرمان و... همکاری داشته است.

محمدعلی سجادی متولد ۱۳۵۱، دارای مدارک کارشناسی صنایع دستی از مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی، کارشناسی ارشد همین رشته از دانشگاه سوره و درجه یک هنری رشته سفال و سرامیک از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. او علاوه بر تدریس در دانشگاه‌هایی چون هنر اسلامی تبریز، الزهرا (س) و سوره، به عنوان سرپرست کارگاه سفال و سرامیک پژوهشکده هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز فعالیت داشته است.

حجت‌الله عسگری الموتی متولد ۱۳۶۳، دانش‌آموخته رشته سرامیک از دانشگاه هنر اسلامی تبریز و استادیار تاریخ تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی گروه صنایع دستی دانشکده هنر دانشگاه الزهرا (س) است. این هنرمند و پژوهشگر تاکنون علاوه بر تالیف مقالات گوناگون در رویدادها و رقابت‌های هنری متعددی نیز حضور داشته و موفق به کسب عناوین مختلفی شده است که ازجمله آنها می‌توان به منتخب بخش سرامیک هنری در ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر اشاره کرد.

پیش از این نیز مهران هوشیار به عنوان دبیر بخش سرامیک و آبگینه هنری جشنواره شانزدهم معرفی شده بود.

شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی امیر عبدالحسینی و با حضور چهره‌های شاخص هنرهای تجسمی، بهمن امسال در موزه هنرهای معاصر تهران، مراکز معتبر نمایشگاهی پایتخت و سایر استان‌ها برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت شرکت در جشنواره شانزدهم و کسب اطلاعات بیشتر درباره این رویداد هنری می‌توانند تا روز شنبه ۲۵ آذر (حداکثر تا ساعت ۱۰ صبح) به سایت مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.