شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

سعید شیخ زاده:

«رادیو» کار من نیست/ با تمام قدرت «دوبله» و اجرا و هم «بازیگر» را ادامه خواهم داد

سعید شیخ زاده در مراسم تشییع پیکر مرحوم جلال مقامی

سینماپرس: یک دوبلور گفت: رادیو کار من نیست و علاقه‌مند هستم هنگامی که زمان آزاد دارم به اجرا بپردازم و بعدها به سراغ بازیگری خواهم رفت.

به گزارش سینماپرس، سعید شیخ زاده بازیگر,‌ مجری و دوبلور کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا چنین خبری که شما بالای ده هزار کار در اجرا, بازیگری و دوبلوری داشته اید درست است یا خیر؟ پاسخ داد: در خصوص آمار فعالیت‌هایم و کارهایی که تا کنون داشتم، حقیقتا رقم دقیق و مشخصی ندارم، اما چون از ۹ سالگی کار دوبله انجام می‌دهم و فعال هستم تا الان این آمار خیلی زیاد شده است و مثل همیشه حضور دارم و پیگیر کارها هستم.

وی ادامه داد: درحال حاضر سریال تلویزیونی جوانمردان را دوبله می‌کنم؛ البته سریال جوانمردان چندمین فصل خود را سپری می‌کند و از تلویزیون پخش می‌شود. سریال جوانمردان کار انیمیشنی خوبی است و بینندگان و دوبله بسیار خوبی دارد. همچنین اخیرا کار انیمیشن بچه زرنگ را داشتم و مدیر دوبلاژ این پروژه بودم که سال گذشته در سینماها اکران شد.

شیخ زاده افزود: درحال حاضر یک کار کودک به نام فینگیلی‌ها دارم که این کار انیمیشنی فصل چندم خود را سپری می‌کند. به هر حال فعالیت‌هایی که نام بردم کارهای داخلی است و در کنار این موارد مرتبا کارهای خارجی را دارم و کارها را دوبله می‌کنم.

وی درباره حضورش در رادیو بیان کرد: رادیو کار من نیست و گویندگان رادیو عزیزان و هنرمندان باسابقه ما هستند من در در فضای دوبله هستم و ممکن است به عنوان مهمان در برنامه رادیویی حضور پیدا کرده باشم، اما رادیو کار من نیست.

سعید شیخ‌زاده دوبلور مطرح کشورمان در پاسخ به این سوال که بین دوبله و اجرا کدام را انتخاب می‌کنید پاسخ داد: هیچ وقت یکی از این دو گزینه را انتخاب نمی‌کنم، چون با تمام قدرت دوبله و اجرا و هم بازیگر را ادامه خواهم داد؛ اگر اکنون بازیگری نمی‌کنم زیرا علاقه‌مند هستم هنگامی که زمان آزاد دارم به اجرا بپردازم اما بعدها به سراغ بازیگری خواهم رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.