سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۲:۲۰

آواز حامد بهداد در حضور سینمایی ها

حامد بهداد.

حامد بهداد ، شب گذشته دوم اسفندماه در اولین روز بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر با دیگر اعضای گروه موسیقی "دارکوب" در حضور جمعی از هنرمندان سینما به روی صحنه رفت.


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران، گروه موسیقی "دارکوب" به سرپرستی همایون نصیری و خوانندگی حامد بهداد دوشنبه شب با حضور هنرمندانی همچون بهاره رهنما، بابک حمیدیان، رضا یزدانی و... در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفت.

در این اجرا بهنام ابطحی( درامز)، پویا نیک پور(پیانو . کیبورد)، دارا دارایی(گیتار باس)، امید حاجیلی( ترمپت و ساز ضربی)، مسعود همایونی(گیتار الکترونیک)، پیام رونق(دی جی ری دو)، کوروش بابایی( کمانچه)، پیتر سلیمانی(ساکسیفون) و حسن نجف با آوا خوانی به همراه احسان شفیعی، سعید صارمی و کیوان ملک محمدی با سازهای ضربی گروه دارکوب را تشکیل می دادند.

در این اجرا که با قطعه "دارکوب" و با صدای حامد بهداد آغاز شد؛ در ادامه با اجرای قطعات، "آفرو"، "آفتاب"، "سلیگا"، "جادو"، "شور"، "نارگیل"، "کوچه لر"؛ ادامه یافت. دومین قطعه که با صدای حامد بهداد اجرا شد قطعه "تربت" بود که بر اساس اشعار محلی خراسان بود و با استقبال تماشاگران روبرو شد.

در ادامه قطعه "ابوشهر" اجرا شد تا پس از آن قطعات "لیوا" و "آفرین" با نی انبان نوازی محسن شریفیان و دمام نوازی حمید اکبری، مرتضی پالیزوان، حسین سنگسر، علی احمدی و روح الله مومنی دیگر اعضای گروه موسیقی لیان اجرا شود.

این قطعات که با همکاری گروه موسیقی "دارکوب" و گروه موسیقی "لیان" بوشهر اجرا شد پایان شور انگیزی را برای مخاطبان بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر رقم بزند.

انتهای پیام/ن.ف