سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰

دو مدیر موسیقی جشنواره موسیقی فجر را تحلیل می کنند

مهدوی و ترابی

سرپرست دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد و مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری به بررسی جشنواره موسیقی فجر امسال در رادیو تهران خواهند پرداخت.


برنامه موسیقایی "جام آوا" که هر هفته پنجشنبه از رادیو تهران پخش می شود قرار است این هفته با حضور علی ترابی، سرپرست دفتر موسیقی ارشاد و رضا مهدوی مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری و سردبیر برنامه "جام آوا" برنامه ها و سیاست گذاری های بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر را مورد بررسی قرار خواهند داد.

همچنین در این برنامه کیفیت برنامه های موسیقی که در بخش جنبی جشنواره به روی صحنه رفت از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته و همچنین به سؤالات تلفنی نیز پاسخ گفته خواهد شد.

برنامه فرهنگی هنری و علمی "جام ارگ" به تهیه‌کنندگی حسین حسن تبار، گویندگی آوید بزرگی و کارشناسی مجری رضا مهدوی هر هفته پنجشنبه‌ها از ساعت 9 تا 11:30 صبح به طور زنده از موج اف.ام از رادیو تهران پخش می‌شود که در برنامه این هفته رضا مهدوی در بخش "جام آوا" به بررسی و اطلاع‌رسانی بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر می‌پردازد.

یادآور می شود این برنامه سال گذشته نیز به بررسی جشنواره موسیقی پرداخت و  در این برنامه بیشتر به بررسی سیاست گذاری، نقاط قوت و حضور گروه ها در بخش های مختلف بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر می پردازد.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.