سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶

گروه "نوای مخالف" در سومین روز جشنواره موسیقی

گروه نوای مخالف

گروه "نوای مخالف" از منتخبان دوره پیشین جشنواره در سومین شب از بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر در فرهنگسرای ارسباران به اجرای برنامه می‌پردازند.<BR>


به گزارش خبرگزاری سینمای ایران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، "نوای مخالف " از گروه‌های موسیقی سنتی است که حضور در بیست و سومین جشنواره موسیقی فجر و کسب عناوین نوازنده برتر و خواننده برتر توسط مسعود نجفی و رامین بحیرایی- حضور در بیست و چهارمین جشنواره موسیقی فجر و کسب رتبه سوم در بخش گروه نوازی همچنین کسب رتبه اول در اولین جشنواره ملی جوان ایرانی در رشته آهنگسازی توسط مسعود نجفی را در کارنامه خود دارد.

این گروه به سرپرستی مسعود نجفی چهارشنبه 4 اسفند ماه ساعت 19در سالن هنر ارسباران می‌نوارند.

"جشنواره جشنواره‌ها " عنوان بخشی از بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر امسال است که آثار ساخته شده توسط منتخبین دوره‌های پیشین جشنواره در آن اجرا می شود.

ندای هاتف، دالاهو، ژی و آرس نووا گروه‌های برگزیده این بخش هستند که تا 7 اسفندماه ساعت 19 در سالن هنر فرهنگسرای ارسباران به اجرای موسیقی می‌پردازند.

علاقمندان به منظور تهیه بلیت می توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان جلفا، بالاتر از پل سید خندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره تلفن های 20-22872818 تماس بگیرند.

یادآور می شود همزمان با برگزاری این دوره از جشنواره موسیقی، نمایشگاه عکس هنرمندان موسیقی از دوم تا 10اسفندماه در گالری شماره دو دایر است.

حسینعلی وزیری، همایون خرم، ابوالحسن صبا، علی تجویدی، محمد نوری، انوشیروان روحانی، جهانگیر ملک، اکبر گلپایگانی، غلامحسین بنان، اسماعیل خوانساری، حسن کسائی، جلیل شهناز، فرهنگ شریف و روح الله خالقی از مشاهیر موسیقی ایران هستند که پرتره آنها در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.