سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۷

غیبت رئیس مرکز موسیقی صدا و سیما در نشست "موسیقی، رسانه و مدیران موسیقی"

مرکز موسیقی صدا وسیما

رئیس مرکز موسیقی صدا و سیما برخلاف اعلام روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر در جدول برنامه ها، در برنامه پژوهشی "موسیقی، رسانه‌ و مدیران موسیقی در ایران" شرکت نمی کند.


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران، حجت الاسلام حسین تقی پور، رئیس مرکز موسیقی صدا سیما که نام وی برای نشست تخصصی موسیقی، رسانه‌ و مدیران موسیقی در ایران" در جدول این نشست ها آمده بود در خبرهاییی که از سوی روابط عمومی پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی نام وی عنوان نشد.

این نشست روز چهارشنبه، چهارم اسفندماه با حضور محمد سریر، رضا مهدوی و سید عباس سجادی برگزار می شود. درحالی که با توجه به تخصصی بودن این نشست ها بهتر بود با حضور دیگر مدیران سیاست گذار در سی ساله پس از انقلاب در عرصه موسیقی در کنار نامبردگان بهره گرفته می شد. مدیرانی که جریانات صحیح موسیقی را در سه نهاد اصلی سیاست گذار موسیقی یعنی وزارت ارشاد، حوزه هنری و تلویزیون و رادیو در سال های پس از انقلاب بر عهده داشتند و مدیرانی که موسیقی دوران انقلاب را برای انتشار و شنیده شدن حمایت کردند.

هرچند برگزاری این نشست شاید تأییدی بر سیاست گذاری برگزار کنندگان این نشست باشد.

یادآور می شود این اولین نشست از مجموعه نشست‌های تخصصی "موسیقی و رسانه" است که همزمان با جشنواره موسیقی فجر به مدت شش روز هر روزه از ساعت 16 ـ 18 در پژوهشکده فرهنگ و هنر واقع در چهارراه ولیعصر برگزار می‌شود.

دومین نشست از این مجموعه با عنوان "بررسی وضعیت نشریات تخصصی موسیقی در ایران" با حضور محمد موسوی، مهدی ستایشگر، سروش ریاضی، آروین صداقت‌کیش و سهراب حسینی، دبیر کتاب فصلنامه "مقام موسیقایی" در روز سه‌شنبه، سوم اسفندماه برگزار می‌شود.

"موسیقی، رسانه‌ و مدیران موسیقی در ایران"(چهارشنبه، چهارم اسفندماه با حضور محمد سریر، رضا مهدوی و سید عباس سجادی)، "انسان‌شناسی، فرهنگ و رسانه"(پنج‌شنبه، پنج اسفندماه با حضور ناصر فکوهی، افشین داورپناه و حسین خادمی طامه)، "تاریخ موسیقی و رسانه در ایران، ژورنالیسم موسیقی"(جمعه ششم اسفندماه) با حضور ناصر مجرد ایرانی، ابوالحسن مختاباد، سیدعلیرضا میرعلی نقی و ایرج برخوردار) و "موسیقی از دیدگاه علم رسانه"(شنبه، هفتم اسفندماه) با حضور مسعود کوثری، اعظم راودراد، مهدی منتظر قائم و محمدمهدی لبیبی) از دیگر نشست‌هایی است که به موضوع "موسیقی و رسانه" خواهد پرداخت.

پژوهشکده فرهنگ و هنر جهاد دانشگاهی واقع در خیابان انقلاب، بین چهارراه ولیعصر، نبش خیابان شهید برادران مظفر جنوبی، پژوهشکده فرهنگ و هنر برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.