چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۰:۳۸

"مشکی پوشان" تنور جشنواره موسیقی را داغ کردند

یاد خسرو شکیبایی در کنسرت رضا صادقی زنده شد

رضا صادقی

رضا صادقی به همراه گروه "مشکی پوشان" شب گذشته سوم اسفندماه در دومین روز از بیست و ششمین جشنواره موسیقی فجر در سالن همایش های برج میلاد به روی صحنه رفتند تا تنور داغ کنسرت های این جشنواره را گرم تر کنند.


به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری سینمای ایران، این کنسرت که همچون دیگر اجراهای جشنواره بیست و ششم با تاخیری 30 دقیقه ای آغاز شد با استقبال مخاطبین روبرو بود. رضا صادقی در این کنسرت که دو ساعت به طول انجامید 18 قطعه از ترانه های آلبوم های مختلف خود را اجرا کرد.

ترانه "فراموش" آغازگر کنسرت رضا صادقی در جشنواره بیست و ششم فجر بود و او در ادامه قطعه "ساده بیا" را اجرا کرد. اما سومین ترانه، رضا صادقی اجرای "پیرهن مشکی" بود که با استقبال مخاطبان روبرو شد. این استقبال در حدی بود که بیشتر تماشاگران این ترانه را با رضا صادقی زمزمه کردند.

اما رضا صادقی در ادامه با تقدیر از استادان جاودان موسیقی و هنر از زنده یادان احمد شاملو، فروغ فرخزاد، بابک بیات، ناصر عبدالهی و خسرو شکیبایی یاد کرد که تماشاگران به تشویق خود یاد این اساتید هنر و ادب را زنده کردند.
تشویق تماشاگران بعد از نام بردن از شاملو و فرخزاد در حدی بود که دقایقی نظم سالن را بر هم زد.

اما رضا صادقی در ادامه این کنسرت قطعه های "بغض ترانه"، "بخشش"، "تو با منی"، "وایسا دنیا" و "ممنونم" را اجرا کرد که این ترانه های هم با زمزمه اغلب تماشاگران همراه بود تا رضا صادقی بارها در این کنسرت با تقدیر از مردم از همراهی آنها در اجرای ترانه هایش تقدیر کند.

همچنین گروه "مشکی پوشان" متشکل از میرپاشا سید یثربی، آرش خجندی مقدم، پدرام مرندیز، مسعود همایونی، معین راهبر، پیام طونی، همایون نصیری، حسین قره سفلو، ناصر رحیمی، حسین شریفی، رامین درودی، رضا آذر نژاد، بهنام ابطحی، مرتضی کریمی، محمد اسدیان، مهدی کاشی، صدرالدین حسین خانی و رضا صادقی در ادامه ترانه های "بغض چشمات"، "چاره ای ندارم"، "هیچ جا بندر نابو"، "دورم از تو"، "نرو"، "تردید و گریز"، "قدرمو می دونی یه روز"، "خدارو دوست دارم" و "هدر شدم" را اجرا کردند.

اما پایان بخش این کنسرت ترانه "بی خداحافظ" بود که رضا صادقی این آهنگ را به همراهی مردم اجرا کرد تا خداحافظی خوبی از جشنواره بیست و ششم فجر داشته باشد و جبرانی بر نیمه کاره مانده کنسرت او در جشنواره سال گذشته باشد.


انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.