شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲

فیلمی به تهیه کنندگی رضا میرکریمی

ملکوتی: «پول ک» مهر ماه برای حضور در فیلم فجرکلید می خورد/ حضور الهام کردا و محمد آلادپوش در فیلم قطعی است

مهران ملکوتی*

سینماپرس: مهران ملکوتی کارگردان فیلم«پول ک» صبح امروز گفت: طبق توافقات ضمنی قرار است این فیلم مهر ماه برای حضور در جشنواره فیلم فجر کلید بخورد.

وی که روز چهارشبه پروانه ساخت فیلمش به تهیه کنندگی رضا میرکریمی را دریافت کرد در گفت وگو  با خبرنگار سینماپرس در مورد لوکیشن و تعداد جلسات فیلمبرداری فیلم سینمایی «پول ک» گفت: تمام لوکیشن این فیلم در بوشهر است و حدود ۳۰ تا ۳۵ جلسه برای فیلمبرداری این فیلم در نظر داریم.

ملکوتی در مورد عوامل این فیلم اظهار داشت: تا کنون حضور الهام کردا به عنوان بازیگر در این فیلم قطعی شده است و محمد آلادپوش نیز مدیریت فیلمبرداری «پول ک» را برعهده دارد.

وی در مورد خلاصه داستان این فیلم یادآور شد: «پول ک» یک فیلم اجتماعی است که قهرمان آن یک نوجوان است، داستان فیلم خانوادگی است و درباره شخصی است که فکر می کند پدر شدن آسان است و تنها راه آن کسب درآمد است.

این صدابردار با سابقه سینما درباره جدا بودن حرف «ک» از «پول» در عنوان این فیلمنامه که در خوانش «پولک» تلقی میشود توضیح داد: این فیلمنامه، هم درباره پول است و هم کم ارزشی آن را نشان می‌دهد و از سوی دیگر در ایران اولین بار که سکه ضرب شد به آن پولک می گفتند.

ملکوتی در پایان گفت: این فیلم قرار است برای شرکت در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده می‌شود.

برپایه این گزارش،  «پول ک» نخستین تجربه کارگردانی مهران ملکوتی به شمار می رود.

 وی  صدابردار و صداگذار باسابقه سینمای ایران است و  صدابرداری فیلم‌های سینمایی «ضد نور»، «طبقه حساس»، «پرویز»، «لامپ صد» و … را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.