یکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

رویا شریف خبر داد:

آریا عظیمی نژاد موسیقی متن «در مدت معلوم» را می‌نوازد

آریا عظیمی نژاد*

سینماپرس: فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی و تهیه کنندگی رویا شریف در حال حاضر آخرین مراحل تدوین خود را سپری می کند و قرار است به زودی آریا عظیمی نژاد موسیقی متن این فیلم را بنوازد.

رویا شریف تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین فعالیتهای خود گفت: فیلمی با نام «درمدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی را پیش از عید نوروز در سکوت خبری شروع کردیم که فیلمبرداری آن با بازی اکبر عبدی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و جواد عزتی به اتمام رسیده است. 

تهیه کننده «اکباتان» ادامه داد: هم اکنون حسن ایوبی تدوین این فیلم را انجام می دهد و قرار است پس از اتمام تدوین آریا عظیمی نژاد موسیقی متن این فیلم را بسازد.

شریف در مورد فضای فیلم اظهار داشت: «در مدت معلوم» به مشکلات پیرامون جوانان بعد از سن بلوغ می پردازد و لوکیشن های فیلم ما تهران و حوالی تهران بود.

وی در عین حال گفت: شاید نام فیلم تغییر کند.

تهیه کننده «عملیات مهدکودک» یادآور شد: نسخه نهایی فیلم سینمایی «در مدت معلوم» تا اواخر مرداد ماه آماده می شود اما قصد اکران این فیلم را نداریم و فیلم را به جشنواره فیلم فجر ارسال خواهیم کرد.

شریف در مورد سایر فعالیت های خود تصریح کرد: قرار است اواخر تابستان فیلم سینمایی «موج کوتاه، ردیف ۴۴۴» را به کارگردانی علیرضا امینی جلوی دوربین ببریم.

وی گفت: نویسندگی این فیلم بر عهده احمد کیا است و قرار است این فیلم با حضور حامد بهداد و  یک بازیگر ترکیه در جزیره قشم جلوی دوربین برود.

برپایه این گزارش، رویا شریف که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» و «بهشت اینجاست» را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به تهیه کنندگی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.