شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

پروانه مرزبان به سینماپرس خبر داد

هفته آینده؛ از سرگیری فیلمبرداری «تا آمدن احمد» در جزیره خارک/ حضور «مهدی فقیه» در فیلم جدید «صادق دقیقی» قطعی شد

پروانه مرزبان

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما از سرگیری فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در هفته آینده در جزیره خارک خبر داد و گفت: به تازگی محمد مهدی فقیه به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی اظهار داشت: سکانس‌های تهران و شهرک دفاع مقدس این فیلم گرفته شد و حالا شرکت نفت به ما قول مساعد داده است تا بتوانیم بعد از هفت ماه پیگیرهای مداوم بتوانیم هفته آینده فیلمبرداری این فیلم را در جزیره خارک آغاز کنیم. 

تهیه کننده «بزرگ مرد کوچک» یادآور شد: فیلمبرداری بخش خارک که یکی از بخش های اصلی این فیلم است حدود  ۴۵ روز به طول می انجامد.

مرزبان تصریح کرد: بعد از گرفتن بخش های  خارک قرار است حدود یک هفته نیز در شهرک غزالی فیلمبرداری داشته باشیم.

وی گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره فیلم مقاومت حضور داشته باشد.

این تهیه کننده سینما در مورد بازیگران این فیلم گفت: به تازگی محمد مهدی فقیه به جمع بازیگران ما اضافه شد و علاوه بر حضور وی تاکنون پرهام دلدار، حسین محجوب، رویا افشار، محمو جواد اسلام پور و گوهر خیراندیش در این فیلم حضور داشته اند.

تهییه کننده «ماهیگیر کوچک» با اشاره به اینکه قهرمان این فیلم یک نوجوان ۱۴ ساله در جزیره مجنون است در مورد انگیزه خود از ساخت این فیلم گفت: جزیره خارک در روزهای جنگ ۲۸۴۰ بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و هیچ نقطه دیگری در کشور به این مقدار مورد حمله قرار نگرفت و از سویی دیگر تا کنون فیلمی درباره آن منطقه و فداکاری های مردم خارک ساخته نشده است و امیدواریم بتوانیم مظلومیت آن منطقه را به نمایش بگذاریم و فیلمی تاثیرگذار بسازیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

جدیدترین اثر صادق صادق دقیقی در ابتدا «بهار تا پاییز» نام داشت که بعد به  «تا آمدن احمد» تغییر نام داد.

برچسب‌ها

نظرات

  • کاوه ۱۳۹۳/۰۵/۱۲ - ۰۱:۱۷
    0 0
    آقای محجوب از حضور در این فیلم انصراف دادن

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.