دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

بازیگری که نقشش نیمه کاره ماند!

آزاده اسماعیل خانی: قرار بود جوانی مادرم را در«آذر، شهدخت،...» بازی کنم که حذف شد

آزاده اسماعیل خانی

سینما پرس: آزاده اسماعیل خانی بازیگر فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» در خصوص نحوه انتخابش برای ایفای نقش در فیلم گفت: « قرار بود علاوه بر یک نقش کوتاه جوانی مادرم گوهر خیراندیش را هم بازی کنم که از فیلم حذف شد.»

آزاده اسماعیل خانی که فرزند گوهر خیراندیش و مرحوم جمشید اسماعیل خانی است در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ««خانم خیراندیش در فیلمنامه یک خواهر دوقلو در دوران جوانی داشتند که نقش مقابل ایشان را قرار بود من بازی کنم. اما به دلیل حادثه تصادف و جراحتی که در صحنه فیلم برای ایشان رخ داد، نتوانستند کار را ادامه دهند و به همین دلیل نقش من هم به همان بازی کوتاه ختم شد.»

اسماعیل خانی در خصوص کوتاه بودن نقش خود در فیلم گفت: «من در اصل در این فیلم ۲ نقش داشتم. کاراکتری که در فیلم ایفا کردم از ابتدا کوتاه بود اما نقش دیگر من، خواهر دوقلوی مادرم بود که بر خلاف این نقش،کوتاه نبود ولی متاسفانه عملی نشد.»

وی گفت: «بعد از پیشنهاد افخمی برای بازی کردن در فیلم به شدت دچار استرس شدم چرا که تاکنون فقط در تئاتر کار کرده بودم و تجربه بازی مقابل دوربین فیلمبرداری را نداشتم. اما افخمی آن قدر دست من را برای بازی در مقابل دوربین باز گذاشت که استرس ام از بین رفت.»

اسماعیل خانی که مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی است در ادامه افزود: «تجربه خوبی به عنوان اولین کار سینمایی کسب کردم، چرا که راهنمایی ها و آرامش و اعتمادی که آقای افخمی به من منتقل می کرد سبب اعتماد به نفس از دست رفته من در مقابل دوربین شده بود. من خیلی راحت در مقابل دوربین قرار گرفتم و بازی کردم. اصلا فکر نمی کردم این قدر راحت بتوانم ایفای نقش کنم.»

اسماعیل خانی در خصوص پیشنهاد لهجه شیرازی در فیلم اظهار داشت: «من چند بار در پشت صحنه شیطنت کردم و با لهجه شیرازی صحبت می کردم. آقای افخمی هم از من خواستند در فیلم و صحنه هایی که در منزل شخصیت اصلی فیلم-مهدی فخیم زاده- حضور داشتم با لهجه شیرازی صحبت کنم.»

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.