یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۳

ناصر پویش خبر داد:

۲۶ مرداد؛ اکران خصوصی «شبیه شیدایی» در خانه هنرمندان/ «چهل و چهار» پس از کسب مجوز مهرماه جلوی دوربین می‌رود

فیلم شبیه شیدایی

سینماپرس: ناصرپویش کارگردان سینما صبح امروز از راهیابی فیلم سینمایی «شبیه شیدایی» به دو جشنواره معتبر جهانی و اکران خصوصی این فیلم در تاریخ ۲۶ مرداد ماه خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس از اکران خصوصی فیلم سینمایی «شبیه شیدایی» در ۲۶ مرداد ماه در خانه هنرمندان خبر داد و گفت: تمام مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «شبیه شیدایی» به اتمام رسیده است. 

پویش در ادامه از راهیابی فیلم سینمایی «شبیه شیدایی» به دو جشنواره فیلم سیدنی (استرالیا) و فیستوال فیلمهای ایران و آمریکا نیز خبر داد.

در این فیلم بازیگرانی چون همایون ارشادی، سارا بهرامی، هستی فرحی، هومن کیایی، شمسی فضل اللهی، صفا آقاجانی، آیسا افشاری، پونه سلیمانی و فریبا آهنگ با حضور نقش آفرینی می‌کنند.

داستان فیلم درباره شخصی به نام «نوشین» است که برای رهایی از بحران‌های روحی و عاطفی‌اش به اصرار شوهرش «پیمان» به تهران می‌آید تا در کارگاه نقاشی استاد سابقش «گیسو» که برگزار می‌شود شرکت کند؛ اما با دیدن دخترخاله‌اش «شیدا» در کلاس درگیر چالش‌های جدیدی می‌شود...

اسامی عوامل فیلم عبارتند از:

کارگردان: ناصر پویش، مجری‌طرح: ناصر افشاری، نویسندگان: ناصرپویش، مهدی ابوهاشم و هستی فرحی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: آلاله هاشمی، مدیرتصویربرداری: مجید طرقی، مدیر صدابرداری: امیر پرتوزاده، طراح گریم: علی بهرامی‌فر، طراح صحنه و لباس: سحر گوران، مدیر مالی: ابراهیم تفرشی، دستیار کارگردان: میلاد نعیمی، منشی صحنه: مریم بهرامی، عکاس: مهسا عباسی، دستیار اول تصویر: سجاد سبحانی، دستیار صدا: محمدرضا حسینی، مدیر صحنه: مریم غفرانی، دستیار صحنه: محمود صادقی، مجری گریم: کامیار آشورنیا و مهشید خاتمی راد، دستیار تدارکات: محمد باقرزاده، احسان خلیلی و حجت روستایی، حمل و نقل: علی بیگلری- یاسر صوفی- شاهرخ کاظمی- جواد میرشفیعی و سینه موبیل: محمود بیابانی.

پویش همچنین در مورد فیلم سینمایی «چهل و چهار» نیز گفت: تهیه کننده این فیلم تغییر کرده است و قرار است بعد از صدور مجوزهای لازم این فیلم مهرماه  برای حضور در در جشنواره فیلم فجر جلوی دوربین برود.

وی در مورد بازیگران «چهل و چهار» نیز گفت: حضور دو تن از بازیگران مطرح سینمای ایران در این فیلم  قطعی شده است اما اجازه بدهید تا پروانه ساخت فیلم صادر نشده از ذکر اسامی آن ها بپرهیزم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.