دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۴

همراه با فعالان پشت دوربین سینما

پیوند قرنیه طراح صحنه و لباس «چ»/ بلوندی: برای فیلم‌های ابوالقاسم طالبی و باشه آهنگر آماده می‌شوم

عباس بلوندی در نشست خبری فیلم «چ» در جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: عباس بلوندی طراح صحنه و لباس سینمای ایران که امسال با فیلم سینمایی «آزادی مشروط» در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، به خاطر آسیبی که مدتها از ناحیه چشم داشته است هفته گذشته پیوند قرنیه انجام داده و این روزهای در منزل مشغول استراحت است.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای اخیر خود اظهار داشت: فیلم سینمایی «آزادی مشروط» به کارگردانی حسین مهکام و تهیه کنندگی مقصود جباری را برای جشنواره فیلم فجر آماده نمایش دارم.

بنابراین گزارش، رامبد جوان، هنگامه قاضیانی، شاهرخ فروتنیان و حسین پاکدل در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و کیانوش عیاری مشاور کارگردان است.

 «آزادی مشروط»  مضمون اجتماعی روز با محوریت نوجوانان با توجه به زیرساخت های فرهنگی، اجتماعی و معنوی دارد.

طراح صحنه و لباس «شب واقعه» در مورد پیشنهادات جدید خود نیز گفت: قرار است در فیلم سینمایی «سرو زیر آب» به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر همکاری مجددی داشته باشیم، من تا کنون در سه فیلم «بیداری رویاها» ،«ملکه» و «فرزند خاک» با او همکاری داشته ام  و همواره با این کارگردان فهیم سینما پیوند اخوت بسته ام .

وی گفت: پس از بهبودی چشم نیز به زودی قرار است «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی را کار کنیم که به نظرم فیلم جدید ابوالقاسم طالبی زودتر از فیلم محمد علی باشه آهنگر کلید خواهد خورد.

بلوندی به سایر فعالیت های خود اشاره کرد و افزود: به تازگی فیلم سینمایی «۵۰ قدم آخر» ساخته کیومرث پوراحمد را روی پرده داشتم و فیلم سینمایی «رنج و سرمستی» به کارگردانی جهانگیر الماسی را در نوبت اکران سینماها دارم و  «چ» ساخته ابراهیم حاتمی کیا را نیز انجام داده ام.

عباس بلوندی تا کنون طراحی صحنه و لباس ۲۰ فیلم سینمایی را بر عهده داشته است که از جمله آنان میتوان به «گشت ارشاد»، «ملکه»، «همبازی»، «شب واقعه»، «چهارچنگولی» و ... اشاره کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.