دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

کاوه سجادی حسینی در صدد ساخت سومین فیلم بلند/ «ضد نور» به آخرین مراحل صداگذاری رسید

کاوه سجادی حسینی*

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما صبح امروز از نگارش سومین بلند سینمایی خود با نام «خانه موقت» که درامی عاشقانه است خبر داد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس به سایر فعالیت های خود اشاره کرد و توضیح داد: مشغول نگارش فیلمنامه ای با عنوان «خانه موقت» مشترکاً با علی عطایی هستیم.

وی توضیح داد: موضوع اين فيلمنامه شهری نيست و در کوه و جنگل و ارتفاعات شکل مي گيرد و به احتمال زياد در منطقه  سياهکل فيلمبرداری خواهيم داشت.

سجادی حسینی تصریح کرد: «خانه موقت» یک درام عاشقانه است که در تک لوکیشن می گذرد و بعد از اتمام نگارش فیلمنامه و جذب سرمایه قرار است در فصل زمستان و برف و سرما ساخته  می شود.

وی یادآور شد: روايت «خانه موقت» دارای يک شاکله انسانی است که نگاهی متفاوت را دنبال می‌کند و قرار است در این فیلم از تعداد محدودی بازیگر استفاده کنیم.

 این کارگردان در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ضد نور» نیز اظهار داشت: این فیلم آخرین مراحل صداگذاری خود را توسط محمد کشفی در استودیو بهمن سپری می کند و قرار است بزودی فرهاد اسعدیان ساخت موسیقی این فیلم را بسازد.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی  و درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.

این فیلم داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است.

نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب، محمدرضا فتحی و هومن سیدی در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی: صدابردار، کامیاب امین عشایری: طراح صحنه و لباس،  مهرداد میرکیانی: طراح گریم،  آرش زاهدی اصل: تدوین، بهرام دهقانی: مشاور تدوین،  ژرژ هاشم زاده :مجری طرح و برنامه‌ریز،   مجید کریمی: مدیر تولید: امین قوامی:دستیار اول کارگردان، کریم امینی:دستیار دوم کارگردان، آناهید روستا : منشی صحنه، سجاد رحیمی: مدیر تدارکات،  نوید سجادی حسینی: عکاس و بابک اسدی و شهین محمدی: سرمایه گذار اشاره کرد.

برپایه این گزارش، کاوه سجادی حسینی پیش از این فیلم سینمایی «شب بیرون» را ساخته بود که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نوعی تجربه به عنوان اولین فیلم بلندش به نمایش درآمد و قرار است بعد از صدور پروانه نمایش در گروه اکران هنر و تجربه به نمایش درآید.

در فیلم سینمایی «شب، بیرون»، پرویز پرستویی در مقام تهیه کننده حضور دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.