دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

برای حضور در جشنواره کودک اصفهان

فیلم جدید ناصر رفائی دیروز نزدیک پارک چیتگر کلید خورد

ناصر رفاهی

سینماپرس: فیلم سینمایی «فرمول سیزده» به کارگردانی ناصر رفائی برای حضور در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان در لوکیشن شهرک ساحل جلوی دوربین رفت.

محمد صادقی، مدیر تولید سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فیلم سینمایی «فرمول سیزده» ساخته ناصر رفایی اظهار داشت: این فیلم روز گذشته در شهرک ساحل نزدیک دریاچه چیتگر جلوی دوربین رفت. 

وی گفت: ادامه فیلمبرداری در تهران به مدت ۱۸ تا ۲۰ روز در سایر لوکیشن های مختلف  انجام خواهد شد و تدوین فیلم نیز به صورت موازی توسط خود ناصر رفایی همزمان با فیلمبرداری در حال انجام است.

صادقی تصریح کرد: آماده سازی لوکیشن های شمال نیز در حال انجام شدن است و پس از گرفتن سکانس های تهران گروه برای ادامه فیلمبرداری به شمال کشور سفر خواهند کرد.

وی به بازیگران این فیلم اشاره کرد و افزود: ارشاد رضایی و ملینا مقیسه بازیگران کودک فیلم هستند و بازیگران بزرگسال فیلم نیز در حال تکمیل شدن هستند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «فرمول سیزده» داستان «سامان» پسر یک شیمی دان است که به تبع شغل پدرش به مواد شیمیایی آشناست، یک انفجار شیمیایی پدر سامان و او را درگیر ماجراهایی می کند و ...

سایر عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان : ناصر رفائی، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، صدابردار: علی گراکوئی، طراح گریم : علیرضا جوادپور، برنامه ریز و دستیار اول کارگردان : چاوش هنرآموز، مدیر تولید : جلیل شعبانی، جانشین مدیر تولید : محمد صادقی،دستیار اول فیلمبردار : مرتضی خانمحمد، طراح جلوه های ویژه میدانی : رضا رستگار، تدوین : ناصر رفائی و گروه فیلمبرداری : حمید سلطانی/احمد صادقیان/سامان عمار فطرت/محمد حسین خداحامی/همت منتظری/حامد شادمانی.

ناصر رفائی متولد ۱۳۴۳ در تهران است. شروع فعاليت حرفه ای او در سينما از سال ۱۳۶۹ به عنوان دستيار كارگردان، برنامه ريز و مدير توليد در فيلمهای سينمايی بوده است.

«چتر سبز»، «خانه امن است»، «صبحی دیگر» و «امتحان» در کارنامه فیلمسازی ناصر رفایی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.