سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵

اطلاع رسانی گزینشی از رفتن یک مدیر

جعفری جلوه به مسعود شاهی و داروغه زاده دوباره حکم داد!

داروغه زاده-مسعودشاهی

سینماپرس: در پی رفتن ابراهیم داروغه زاده از سمت معاونت فرهنگی بنیاد فارابی، مهدی مسعود شاهی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و داروغه زاده نیز به عنوان مشاور فرهنگی این بنیاد منصوب شدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از  معاونت ارتباطات و امور رسانه‌ای بنیاد سینمایی فارابی، محمدرضا جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی طی احکامی جداگانه آقایان مهدی مسعود شاهی را  با حفظ سمت به سرپرستی معاونت فرهنگی و ابراهیم داروغه زاده به عنوان مشاور فرهنگی بنیاد سینمایی فارابی منصوب کردند.

در متن این احکام چنین آمده است:

جناب آقای مهدی مسعود شاهی

نظر به مقدور نشدن ماموریت اداری و امکان تداوم همکاری رسمی جناب  آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده در معاونت فرهنگی بنیاد و با عنایت به درخواست استعفای ایشان و ناگزیر بودن موافقت با این امر، متقضی است جنابعالی با حفظ سمت و تا زمان لازم عهده دار سرپرستی معاونت مذکور باشید.

جناب آقای دکتر ابراهیم داروغه زاده

نظر به همکاریهای مفید جنابعالی در معاونت فرهنگی بنیاد در مقطعی که گذشت و به منظور تداوم بهره مندی از تجارب مکتسبه، به عنوان عضو تیم مشاوران فرهنگی بنیاد منصوب می شوید.

انشاءا... در پرتو توجهات حضرت حق درعرصه های فراراه موفق و منصور باشید

گفتنی است ابراهیم داروغه زاده پیشتر طی نامه رسمی به مدیرعامل بنیاد استعفای خود را اعلام کرده بود. در بخشی از این نامه آمده است: « ...سرانجام سازمان صدا و سیما با درخواست مکتوب ریاست محترم سازمان سینمایی مبنی بر ماموریت اینجانب موافقت نکرده و گویا همکاری تمام وقت بنده با بنیاد دیگر میسر و مقدور نمی باشد...»

به گزارش سینماپرس متن کامل نامه داروغه زاده به جعفری جلوه در اختیار رسانه های گروهی قرار نگرفته و شایسته بود بجای اینگونه اطلاع رسانی گزینشی از سوی یک بنیاد رسمی در تشکیلات سینمایی کشور اطلاعات شفاف تری از دلایل رفتن ناگهانی دومین معاون فرهنگی بنیاد فارابی طی چند ماه گذشته منتشر میشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • رضا ۱۳۹۳/۰۵/۱۵ - ۱۰:۵۷
    0 0
    با این حکم اثبات شد که حقیقت گویی برای برخی از آقایان مدیران هیچ خطری ندارد بلکه حوزه فعالیت آنها را تغییر میدهد و جابجایی ها بیشتر اختلاف سلیقه در نوع اجرا و پیرامون یک پست مشخص است و همسویی سیاسی و جناحی آقایان با هم همچنان باقیست و حواشی تبلیغاتی در صفحه های اجتماعی هم یک سیاست قدیمی و نخ نما شده است.
  • ۱۳۹۳/۰۵/۱۶ - ۰۰:۳۵
    0 0
    اين حكم هاي مشاوره يعني كشك براي خالي نبودن عريضه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.