شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۲

با حضور احتمالی جمشید مشایخی

قاری زاده «سلام پدر بزرگ» را نیمه دوم شهریور جلوی دوربین می برد

جمشید مشایخی

سینماپرس: فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» به کارگردانی و تهیه کنندگی مجید قاری زاده نیمه دوم شهریور ماه جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پس از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «سلام پدر بزرگ» اظهار داشت: این فیلم فضایی خانوادگی و اجتماعی دارد و  در ژانر کودک و نوجوان است. 

کارگردان «جوانی» تصریح کرد:  در حال حاضر مشغول رایزنی برای انتخاب عوامل و بازیگران پشت و جلوی دوربین هستیم و تاکنون حضور هیچ بازیگری قطعی نشده است اما به احتمال زیاد جمشید مشایخی که پیش از این افتخار همکاری با ایشان را داشته ام نقش اصلی «سلام پدر بزرگ» را ایفا خواهد کرد.

قاری زاده تصرح کرد:  من با جمشید مشایخی ارتباطی عاطفی تنگاتنگی دارم  و طی یکی دو روز آینده حتماً خدمت ایشان می روم تا رسماً از ایشان برای حضور در فیلم سینمایی «سلام پدربزرگ» دعوت کنم.

کارگردان «پسران آجری» ادامه داد: همچنین تاکنون حضور حسن پویا به عنوان مدیر فیلمبرداری در این پروژه قطعی شده است.

وی در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری گفت: تمامی لوکیشن های این فیلم در تهران است و بین ۴۰ تا ۴۵ جلسه فیلمبرداری برای این فیلم در نظر داریم.

قاری زاده  در پایان این گفت وگو در مورد رسیدن فیلم به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان نیز گفت: تا شروع  جشنواره کودک و نوجوان مدت زیادی باقی نمانده و فکر نمی کنم که بتوانیم این فیلم را برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان  آماده کنیم اما تمام  تلاشمان را  می کنیم تا این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

بنابراین گزارش، مجيد قاری زاده متولد ۱۳۳۴ تهران است. وی فعاليت هنری را با عكاسی فيلم و عكاسی صنعتی آغاز كرد. او سينما را سال ۱۳۵۳ با عضويت در سينمای آزاد تهران و ساخت فيلم ۸ م.م «مكث» تجربه كرد.

فیلمهای «پسران آجری»، «جوانی» ، «زن امروز» ، «بی قرار» و ... در کارنامه مجید قاری زاده به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.