پنجشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

در پی خبر جدید حجت الاسلام شهاب مرادی

منبتی: موسسه تصویر شهر در صورت تأمین بودجه آمادگی کامل برای برگزاری جشنواره فیلم شهر را در اسفند دارد

منبتی

سینماپرس: سید هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر صبح امروز گفت: این موسسه در صورت تامین بودجه آمادگی دارد تادر تاریخ اول تا ۱۵ اسفند ماه ،جشنواه فیلم شهر را با بودجه بین دو تا دو و نیم میلیارد تومان برگزار کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، جشنواره بین المللی فیلم شهر یکی از معتبرترین جشنواره های تخصصی سینمای ایران محسوب می شود که در آن به فیلمهایی با موضوعات مختلف شهری پرداخته می شود و تاکنون چهار دوره آن را شاهد بوده ایم.

حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران صبح امروز در گفتگو با یکی از رسانه ها با توجه به گذشت یکسال از برگزاری دوره پنجم این جشنواره از معرفی دبیر جشنواره فیلم شهر در هفته آینده و برگزاری آن تا پایان سال جاری خبر داد.

به همین بهانه سینماپرس با سید هادی منبتی مدیر عامل موسسه تصویر شهر که طی دوره های گذشته با موفقیت همواره متولی برگزاری این جشنواره در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده است گفتگوی کوتاهی انجام داده است.

وی گفت: جشنواره فیلم شهر در تعاریف سازمانی می بایست به صورت دو سالانه برگزار شود که متاسفانه به دلیل عدم تخصیص بودجه کافی برپایی دوره پنجم آن به نعویق افتاد که یا حضور جناب شهاب مرادی و خبر اخیر ایشان بارقه ای از برگزاری این جشنواره پرطرفدار در بین سینماگران کشور مشاهده می شود.

منبتی ادامه داد: یکی از ماموریت های اصلی موسسه تصویر شهر برگزاری این جشنواره معتبر است و ما آمادگی کامل داریم تا با تخصیص بودجه کافی بتوانیم این جشنواره فرهنگی را در تاریخ ۱ تا ۱۵ اسفند ماه با بهترین کیفیت لازم برگزار کنیم.

وی در مورد پیش بینی خود از بودجه برگزاری این جشنواره نیز گفت:  پیش بینی ما برای برگزاری این جشنواره بین ۲ تا ۲و نیم میلیارد تومان است.

سید هادی منبتی گفت: با توجه به تعدد موضوعات مختلف شهری و نیز تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و نیز با وجود آثار مختلف سینمایی در این حوزه احیای این جشنواره بسیار مفید خواهد بود.

وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم شهر در رده الف جشنواره های تخصصی مورد تائید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و برگزاری آن به نوعی یک برند برای سینمای ایران محسوب می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.