شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷

با صدور پروانه ساخت

آزادی، «جزیره مهربانی» را برای جشنواره کودک اصفهان آماده می‌کند/ بازیگران بزرگسال بزودی معرفی می‌شوند

غلامرضا آزادی*

سینماپرس: غلامرضا آزادی کارگردان سینما صبح امروز گفت: «جزیره مهربانی» فیلمی فانتزی برای گروه سنی کودک و نوجوان است که برای جشنواره کودک و نوجوان اصفهان آماده خواهد شد.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پس از اخذ پروانه ساخت برای فیلم سینمایی «جزیره مهربانی» اظهار داشت: قرار است فریال بهزاد تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده داشته باشد.

کارگردان «پرستوهای عاشق» گفت: به تازگی پروانه ساخت این فیلم صادر شده است و ما تمام جوانب این فیلم را در نظر گرفتیم و خیلی وقت روی انتخاب لوکیشن های این فیلم  وقت گذاشته ایم.

 وی یادآور شد:  بخشی از پیش تولید این فیلم را انجام داده بودیم و باید فیلم را به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان برسانیم؛ لذا در همین راستا قرار است همزمان با فیلمبرداری ، مونتاژ فیلم هم انجام شود.

آزادی ادامه داد: گروه بازیگران کودک و نوجوان فیلم انتخاب شده اند و در چند روز آتی گروه بزرگسال فیلم نیز انتخاب خواهند شد.

کارگردان «قبیله من» در مورد لوکیشن‌های این فیلم گفت: مقداری از این فیلم به صورت پرده آبی به مدت ۲۰ روز در تهران جلوی دوربین خواهد رفت و بخش‌های عمده و  دیگر این فیلم به صورت  جلوه های ویژهدر مناطق کمتر دیده شده جزیره قشم جلوی دوربین خواهد رفت.

وی در مورد مدت زمان فیلمبرداری نیز گفت: در مجموع برای این فیلم حدود ۳۰ تا ۳۵ جلسه فیلمبرداری در نظر داریم.

آزادی در مورد داستان این فیلم نیز گفت: فضای فیلم فانتزی است  و شاهد فیلم در فیلم هستیم ، گروهی مشغول فیلمبرداری اثری هستند که ما کارهای فانتزی روی آن فیلم انجام خواهیم داد.

غلامرضا آزادی متولد ۱۳۳۰ اصفهان، فارغ التحصيل فيلمبرداری از مدرسه عالی تلويزيون و سينما است. وی با گذراندن دوره فيلمبرداری و جلوه های تصويری از دانشگاه كاليفرنيای جنوبی U.S.C فعاليت هنری خود را به عنوان فيلمبردار و تهيه كننده آغاز كرد. اومديريت مؤسسه سينمايي «فانوس خيال» را عهده دار است و در كنار فعاليت های هنری به تدريس در دانشگاه ها نيز مشغول است. آزادی همسر فريال بهزاد (كارگردان) و پدر پيام و سپهر آزادی (بازيگر) است.

۱۰ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی غلامرضا آزادی به ثبت رسیده است که از جمله آن می توان به «شور زندگی»، «دلباخته»، «کاکلی»، «دره شاپرکها» و ... اشاره کرد. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.