یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹

با اشاره به ساخت سریالی برای شبکه پنج

علی‌رام نورایی: در «جاده چالوس» قالب شکنی نقش داشته‌ام

علی رام نورایی

سینماپرس: علی رام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون پیرامون بازی خود در سریال «جاده چالوس» گفت: «در «جاده چالوس» نقش متفاوتی دارم و به نوعی قالب شکنی برای من صورت گرفته است.»

نورایی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «در سریال «جاده چالوس»  نقش متفاوتی دارم. این نقش ام نسبت به نقش هایی که تا کنون ایفا کرده ام کاملا متفاوت است.»

بازیگر فیلم «قلاده های طلا» اظهار داشت: «این سریال برای شبکه تهران ساخته می شود و تلاش کرده ایم در این سریال لبخند را بر روی لب مردم بنشانیم.»

نورایی در خصوص لوکیشن های سریال افزود: «بخشی از سریال را در تهران فیلمبرداری کردیم و ۱-۲ روز را هم در جاده چالوس فیلمبرداری داشتیم. این سریال بدون هر گونه حاشیه در حال تولید است و گروهی که در این پروژه حضور دارند گروه منسجمی است.»

وی گفت: به جز بازی در سریال «جاده چالوس» برای بازی در یک کار سینمایی هم صحبت کرده ام. 

نورایی ادامه داد: «در مورد این پروژه سینمایی  خیلی نمی توانم صحبت کنم چرا که هنوز قراردادی امضا نشده تا بتوانم اطلاعات بیشتری در مورد آن بدهم.» 

وی در پایان در خصوص ایفای نقش در پروژه های پلیسی و دعوت یا عدم دعوت برای بازی در سریال مهدی فخیم زاده، اظهار داشت: بازی در نقش های پلیسی و اکشن اولویت من است و به شدت به فضای اکشن و پر هیجان علاقه مند هستم. دوست داشتم در ایفای نقش هایم قالب اکشنی صورت بگیرد که در سریال «جاده چالوس» این اتفاق افتاد.»

«جاده چالوس» روايت يك خانواده است كه در تهران زندگی مي كنند. به همسر خانواده يک رستوران متروكه در جاده چالوس ارث مي رسد. همسر اين خانواده كه به همراه وكيل خود به جاده چالوس مي رود تا رستوران متروكه را كه حدود ۴۰ سال است از رونق آن مي گذرد با همكاري خانواده اش دوباره احيا كند.

اين مجموعه تلويزيوني با اهداف مختلفي تهيه مي شود كه از آن جمله مي توان به مواردي چون توجه به سبك زندگي ايراني و اسلامي و اشاعه خرده فرهنگ هاي بومي و احياي ارزش هاي ديني، رشد و تقويت فرهنگ قناعت و ساده زيستي، كسب روزي حلال و آشنايي با آداب و رسوم فرهنگ هاي مختلف، تشويق جامعه به تشكيل خانواده و تقويت كانون گرم خانواده و ترغيب ازدواج هاي آسان مطابق با فرهنگ ايراني و اسلامي، ترغيب مردم كلانشهرها به مهاجرت به شهرهاي كوچك و... اشاره کرد.

اين سريال در ۲۶ قسمت ۴۵ دقيقه اي توليد خواهد شد و تصويربرداري آن طبق پيش بيني ها تا سه ماه آينده به طول خواهد انجاميد.
ديگر عوامل اصلي سريال عبارتند از: مجري طرح و مدير توليد: عليرضا سالمي نيک، مدير تصويربرداري: رضا وداد تقوي، مدير صدابرداري: حميدرضا يارندپور، طراح گريم: حسين يزدي، طراح صحنه و لباس: مجيد علي اسلام، دستيار اول كارگردان: سيامک راشدي، مدير برنامه ريزي: امير جاويد نيك، دستيار دوم كارگردان: حسين صفريان بحري، منشي صحنه: زهرا غلامي، تدوينگر: روح ا.... هاشمي، صداگذاري و ميكس: احسان افشاريان، مدير تداركات: علي رضايي و...

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.