یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

با حضور مدیران ستادی جشنواره کودک صورت گرفت

آغاز بکار نمادین تولید ۵۰ فیلم کوتاه داستانی همزمان با آغاز جشنواره کودک در اصفهان

کودک

سینماپرس: طی مراسمی و با حضور مدیران ستاد اجرایی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در تهران و اصفهان، ساخت ۵۰ فیلم داستانی کوتاه با موضوع کودک و نوجوان در اصفهان آغاز شد.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان، در این مراسم که در لوکیشن فیلم «کودکی های آقای هنرپیشه » واقع در دبیرستان شهدای ادب اصفهان و با حضور جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی، مهدی مسعود شاهی دبیر بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان و سیدحسینعلی شهیدی دبیر اجرایی این جشنواره  و جمعی از مدیران ستادی جشنواره در تهران و اصفهان برگزار گردید به صورت نمادین آغاز ساخت ۵۰ فیلم با موضوع کودک و نوجوان  جهت شرکت در این جشنواره کلید خورد. 

شایان ذکر است دبیرخانه تولید ستاد اصفهان بیست و هشتمین دوره جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان کار خود را با اعلام فراخوان دریافت فیلمنامه کوتاه داستانی با موضوع کودک و نوجوان در نیمه خرداد ماه آغاز نمود و با برگزاری کارگاه یک روزه با موضوع فیلم نامه نویسی برای کودکان و نوجوانان و با حضور کامبوزیا پرتوی کارگردان و فیلم نامه نویس، علی خودسیانی فیلم نامه نویس و علی زارعان مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما ادامه داد .

 سرانجام بعد از تشکیل جلسات شورای فیلمنامه و تولید فیلم از بین ۳۱۸عنوان فیلمنامه دریافت شده از سوی دبیرخانه  تعداد۵۰ عنوان برگزیده وارد مرحله تولید گردید که قرار است این فیلمها در ایام جشنواره اکران و به داوری گذاشته شوند. 

بیست‌وهشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان ونوجوانان از ۱۱ تا ۱۴مهرماه به دبیری مهدی مسعوشاهی دراصفهان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.