دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۴

سخنگوی شرکت پخش«بشرا فیلم»:

عدم تبلیغات کافی به شدت به فروش فیلم «آذر، شهدخت...» ضربه زده است/توقع بیشتری از فروش داریم

فیلم سینمایی آذر، شهدخت، پرویز ودیگران

سینماپرس: اکبر شاپوری سخنگوی شرکت پخش «بشرا فیلم» در خصوص میزان فروش فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» گفت: «فروش فیلم نسبت به کیفیت آن خیلی خوب نیست. توقع بیشتری داریم چرا که فیلم نسبت به دیگر آثار روی پرده از کیفیت بالایی برخوردار است.»

شاپوری در خصوص چرایی عدم فروش مناسب فیلم در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «یکی از دلایل آن تبلیغات کم فیلم است. ما در سطح شهر تبلیغاتی نداشتیم. نامه ما برای تبلیغات شهری تا آخرین مرحله در زیباسازی هم پیش رفت اما هیچ خبری نشد. به ما گفتند تبلیغات شما انجام می شود در حالی که روز بعد تبلیغات تمامی فیلم ها به جز فیلم ما انجام شده بود.»

وی تصریح کرد: «تیزرهای تلویزیونی هم اکثرا بر اساس رابطه است و آقای ساداتیان مدیر عامل بشرا فیلم سعی می کنند خود را از این روابط دور نگه دارند. اگر تبلیغات داشتیم، قطعا از فروش بهتری برخوردار می شدیم. ما به جایی رسیده ایم که می خواهیم تراکت چاپ کنیم چرا که روزنامه ها کلی پول بابت یک تبلیغ کوچک معمولی می گیرند.»

شاپوری اظهار داشت: « فیلمی که در جشنواره سیمرغ بلورین گرفته و به موضوع خانواده پرداخته در حال حاضر مهجور مانده است و نیاز به حمایت دارد. این فیلم موضوع مهاجرت را نهی می کند. زمانی فکر می کردم فیلم ما فیلم متوسطی است اما وقتی فیلم را دیدم به دوستان تبریک گفتم که فیلمی با این کیفیت ساخته اند.»

وی تصریح کرد: «بعد از چند هفته تازه قول هایی برای در اختیار داشتن ۱۰ تابلوی شهری به ما داده اند هر چند که این تعداد تابلو خیلی در فروش فیلم تاثیرگذار نخواهد بود. آقای افخمی و ساداتیان تصمیم گرفته اند برای در اختیار داشتن چند بیلورد در سطح شهر اقداماتی انجام دهند چرا که عدم تبلیغات به شدت به فروش فیلم ضربه زده است.»

وی در پایان افزود: « جالب اینجاست مردم بعد از تماشای فیلم در سینما فرهنگ که سرگروه است راضی هستند. با همه این گله مندی ها باز هم فیلم افت فروش نداشته است.»

این گزارش حاکیست این فیلم در ۱۷ روز نمایش با در اختیار داشتن ۲۰ سالن سینما، ۴۰۶.۴۰۰.۰۰۰ تومان فروش داشته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.