سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

با نقد عملکرد دوبله ها و موسیقی زیر زمینی

رضا رویگری و تورج نصر با «صداست که می ماند» به سینماها می آیند/ فیلم چاری برای اکران ۱۲ دقیقه کوتاه شد

فیلم صداست که می ماند

سینماپرس: فیلم سینمایی «صداست که می ماند» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کننده هادی مشکوه در حالیکه 12 دقیقه از آن کوتاه شده است به زودی اکران می شود.

سعید چاری کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در خصوص این فیلم گفت: آنونس فیلم ساخته شده است و فقط ضبط صدای نریشن آنونس مانده است که طی این هفته انجام می شود و در حال طراحی اولیه پوستر این فیلم نیز هستیم. 

کارگردان «سالهای حادثه» تصریح کرد:  نسخه اصلی فیلم که پروانه نمایش برایش صادر شده است ۹۴ دقیقه بود که طی مشورت هایی که با شرکت پخش کننده فیلم داشتیم قرار بر این شد ۱۲ دقیقه از فیلم کم کنیم و ریتم فیلم را تندتر کنیم. اکنون نسخه نهایی این فیلم ۸۲ دقیقه است.

چاری در خصوص داستان این فیلم کمدی نیز گفت: «امیر رفراندوم» با بازی رضا رویگری صاحب یک استودیوی زیرزمینی غیر مجاز است که در آنجا انواع اقسام خلاف های هنری از ضبط موسیقی های غیرمجاز تا دوبله های زیرزمینی برای شبکه های ماهواره ای جم تی وی و «فارسی وان» را انجام می دهد و در ازای گرفتن پول قصد دارد هنرمندان بد صدای بسیار زیادی را به جامعه هنری ایران معرفی کند . در این فیلم ما سعی کردیم تا معضلات این مدل استودیوها را نشان دهیم و با ایجاد فضاهایی کمیک به بخش هایی از حال و روز این افراد سودجو بپردازیم .

کارگردان «دهه شصتی ها» در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در این فیلم شوخی های با مزه ای با برخی از خواننده های زیرزمینی که طی این سالها دچار حواشی و اتفاقاتی شده اند، داشتیم و اکثر حوادث اتفاق افتاده در این فیلم الهام گرفته از حوادث واقعی این سال ها در زمینه دوبله و موسیقی های زیرزمینی  بوده است .

رضا رویگری، میرطاهر مظلومی ،  تورج نصر،  ثنا صادقی ، امیر زریوند ، مختار سائقی ، سیاوش قاسمی ، فریده دریامج و  سید جلال طباطبایی در این به ایفای نقش پرداخته اند.

سایر عوامل عبارتند از:

نویسنده : تدوین و کارگردان: سعید چاری ، تهیه کننده : هادی مشکوه ، مجری طرح و سرمایه گذار: محمد آزادی مهربانی ، مدیر فیلمبرداری : امید رخ افروز ، طراح گریم : جنان صدفی ، صدابردار : احمد کلانتری.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.