سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

«سوت دل» نادر طریقت به مرحله میکس نهایی رسید/ فیلم هفته آینده آماده نمایش است

فیلم سوت دل*

سینماپرس: ۹۵ درصد از مراحل فنی فیلم سینمایی «سوت دل» به کارگردانی نادر طریقت به پایان رسیده و قرار است این فیلم در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به روی پرده برود.

نادر طریقت کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «سوت دل» اظهار داشت: این فیلم در مرحله میکس نهایی توسط جواد غلامرضایی است. 

وی گفت: جواد غلامرضایی علاوه بر میکس نهایی ، صداگذاری این فیلم را نیز انجام داده است.

کارگردان «خاطره» به سایر مراحل فنی این فیلم اشاره کرد و افزود: موسیقی این فیلم توسط مجتبی تیموری به پایان رسیده و کارهای جلوه های بصری نیز توسط سپهر کشن فلاح در حال انجام است.

طریقت ادامه داد: تا کنون حدود ۹۵ درصد از مراحل فنی این فیلم به اتمام رسیده است و تا هفته آینده «سوت دل» به طور کامل آماده نمایش خواهد شد  تا در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان به نمایش عمومی دربیاید.  

وی به ویژگیهای این فیلم اشاره کرد و افزود : در هر حال امیدوارم «سوت دل» فیلم آبرومندی شده باشد و بعد از تماشای فیلم همه از تماشای آن لذت ببرنند.

نادر طریقت درباره تبدیل «سوت دل» به نسخه ۳۵ میلیمتری گفت: به هر صورت این کار یک پروسه دارد که باید طی شود و ما هم تمام تلاشمان را می کنیم تا این اتفاق رخ دهد و اگر مقررات اجازه دهد این فیلم را به جسنواره فیلم فجر نیز ارسال خواهیم کرد.

کامران تفتی، ماه چهره خلیلی، احسان کریمی، غزاله جزایری، امین طریقت، سعیدرضا نهال، محمدرضا هنرکار، امیر زالی‌زاده ، فرزین حسن خان و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

دیگر عواملی که با این پـروژه همکاری داشته‌اند، عبارتنـد از:

نویسنده: هستی طریقت، تصویربردار: حمید شکوهی، صدابردار: اشکان پورتاجی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: امیرعلی مکرمی‌نژاد، مدیر تولید: محمدعلی عزیزی، دستیار دوم کاگردان: امین طریقت، منشی صحنه: هنگامه فرازمند، مدیر هنری و طراح صحنه و لباس: جمشید خوشدل،گریم: مرتضی ضرابی، فرزانه شعبانیان، مدیر صحنه: ناهید احمدزاده، دستیاران صحنه و لباس: آرزو آریایی، محمد اسبقی،  دستیار صدابرداری: سهراب ثمرقندی، دستیاران تصویر: مهدی هفت ایوان، مجید شیخی، مسعود حسینی، محسن محمودی، تصویر بردار پشت صحنه: حجت احدزاده،عکاس پشت صحنه: حدیث طریقت،مدیر تدارکات: مسعود جعفری، دستیار تولید: کوروش مهابادی، دستیار تدارکات: پیمان فرزانه،ترابری: محمدرضا احمدی، عباس مروتی، محمد ایزدخواه، احمدرضا کاظمی، احمد توحیدلو، سینه موبیل: احمد صالحی، محمد بروجردی،مجری طرح: امیر زالی زاده.

بنابراین گزارش، نادر طريقت متولد ۱۳۴۰ تهران، فارغ التحصيل رشته روزنامه نگاری از مركز رسانه ها وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. وی از سال ۶۸ به طور فعال در زمينه نويسندگی و خبرنگاری در مطبوعات حضوری مستمر داشته است. او عضو انجمن نويسندگان و منتقدان سينمای ايران، عضو انجمن مستندسازان سينمای ايران، عضو انجمن عكاسان مطبوعات ايران و عضو انجمن انيميشن ايران (آسيفا) است. وی از سال ۷۰ در سينما شروع به فعاليت كرد و در سال ۷۲ فيلم كوتاه خود را به نام «توپهای محله ما» را ساخت. از سال ۷۲ تاكنون همزمان با فعاليت مطبوعاتی مبادرت به ساخت فيلم بصورت (ويدئويی، ۱۶ م.م و ۳۵ م.م) در زمينه های مختلف (داستانی، انيميشن، مستند، كودكان، جنگی، نماهنگ و...) نمود. همچنين در سال ۸۳ دفتر فيلمسازی خود به نام «مؤسسه فيلمسازی هفتمين هنرهستی» را راه اندازی نموده است. تمام فيلمهای ساخته شده توسط وی در اكثر جشنواره های داخلی و خارجی شركت كرده و تاكنون چندين جايزه؛ ديپلم افتخار و تقديرنامه؛ دريافت نموده است. از جمله فيلم های ساخته شده او عبارتند از: سلام، قائده بازی، تحول، سين مثل سيب، شقايق، سالنهای عشق، سياهی، وحشی فرياد، رنگ سفر، غروب، بوی پول، سالن های عشق، مادرانه، درخشش، ح مثل حجاب، رنگ ها، ميهمان، شاهد و...

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.