سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸

آخرین اخبار از پروژه های سید محسن جاهد

«مجرد چهل ساله» نیمه آبان به روی پرده می رود/ مراحل فنی «در مدت معلوم» اواخر مرداد ماه تمام می‌شود

 محسن جاهد تهیه کننده در نشست فیلم سینمایی اکباتان به کارگردانی مهرشاد کارخانی

سینماپرس: فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» ساخته شاهین باباپور و تهیه کنندگی سید محسن جاهد با اتمام مراحل فنی و با ترانه تیتراژ پایانی توسط برزو ارجمند قرار است در اکران دوم عید فطر یا نیمه آبان ماه به نمایش عمومی درآید.

سید محسن جاهد مدیر فیلمبرداری و تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: به تازگی پروانه نمایش فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور را دریافت کرده ایم . پخش این فیلم بر عهده رسانه فیلمسازان مولود به مدیریت (حبیب اسماعیلی) است و تلاش داریم تا این فیلم را در اکران دوم عید فطر یا نیمه آبان ماه با یک سرگروه مناسب به اکران عمومی درآوریم. 

تهیه کننده «اکباتان» به مراحل فنی فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله» اشاره کرد و افزود: ناصر چشم آذر موسیقی متن این فیلم را ساخته است و برزو ارحمند نیز ترانه تیتراژ پایانی این فیلم را سروده است.

تهیه کننده «ناسپاس» ادامه داد: آنونس این فیلم را حسن ایوبی ساخته است و حمید رضا اسحاقی نیز پوستر این فیلم را طراحی کرده است.

جاهد به ویژگی های فیلم جدید شاهین باباپور اشاره کرد و افزود: این فیلم یک اثر شاد، سالم و خانوادگی است که به سن بالای ازدواج و مسائل روز جامعه اشاره دارد.

بنابراین گزارش، ماهایا ‌‌پطروسیان، مجید صالحی، مهران‌ غفوریان، سیروس ‌گرجستانی، سحر ‌‌ولدبیگی، امیر ‌نوری، پوراندخت مهیمن، زویا امامی، دانیال عبادی، فاطیما پاشایی و برزو ارجمند ازجمله بازیگرانی هستند که در فیلم «مجرد چهل ساله» به ایفای نقش پرداخته اند.

«مجرد ۴۰ ساله» داستان زندگی خانم دکتری ۴۰ ساله را روایت می کند که در رشته خود تبحر و تخصص دارد، اما در زمینه ازدواج و انتخاب همسر دچار مشکل است. با این حال او در طول داستان اتفاقاتی برایش رخ می دهد که...

شاهین باباپور در‌کارنامه خود ساخت فیلم سینمایی «حلقه های ازدواج» را به ثبت رسانده است.

سایر عوامل اصلی «مجرد چهل ساله» عبارتند از:

نویسنده: قربان محمدپور، مدیر فیلمبرداری: سیدمحسن جاهد، صدابردار: خسرو کیوانمهر، طراح صحنه و لباس: شبنم عرفی نژاد، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر برنامه ریزی: فرشاد ارج، دستیار اول کارگردان: امیر سرایی مقدم، مجری طرح: رویا شریف، دستیار کارگردان: مریم وانشانی، دستیار اول فیلمبردار: رسول تنهایی، دستیاران فیلمبردار: داریوش رجایی، علیرضا کریمی، محمد حسینی، احسان گودرزی، دستیاران صدا: حسین شریفی، آرش هوجقانی، دستیار اول صحنه: فرهاد احمدی، دستیار صحنه: شاپور مختاری، دستیار لباس: فائزه پرویز، مجریان گریم: مسعود رئیس الساداتی، بهناز علیمحمدی، منشی صحنه: سهیلا کاشفی، عکاس: لیلا خوش کنار، تصویربردار پشت صحنه: سیدعلی جاهد، مدیر تدارکات: سعید بصیری، دستیاران تدارکات: محمد سلمانی، عباس بغدادی، ایرج عزتی.

جاهد در ادامه در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «در مدت معلوم» به کارگردانی وحید امیر خانی نیز گفت: این فیلم توسط حسن ایوبی مراحل پایانی مونتاژ خود را سپری می کند و سپس قرار است آریا عظیمی نژاد ساخت موسیقی این فیلم را انجام دهد.

وی گفت: اکبر عبدی، ویشکا آسایش، هومن سیدی و جواد عزتی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

جاهد گفت: مراحل فنی این فیلم تا اواخر مرداد ماه به اتمام میرسد و قصد نداریم فیلم را اکران کنیم و اولین نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

جاهد در مورد فضای فیلم اظهار داشت: «در مدت معلوم» به مشکلات پیرامون جوانان بعد از سن بلوغ می پردازد.

فیلم های «اکباتان»، «ناسپاس»، «شکار روباه»، «مظفرنامه» در کارنامه تهیه کنندگی وی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.