یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴

همزمان با صدور پروانه نمایش اعلام شد

علیخانی: «دنیا مال منه» به «شانس، عشق، تصادف» تغییر نام می‌دهد/ فیلم را اواخر زمستان اکران می‌کنیم

عبداله علیخانی

سینماپرس: عبدالله علیخانی تهیه کننده سینما پس از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی آرش معیریان از احتمال اکران این فیلم در اواخر فصل زمستان خبر داد وگفت: احتمال دارد فیلم را به جشنواره کودک و نوجوان اصفهان ارسال کنیم.

مدیر موسسه پویا فیلم در گفتگو با خبرنگار سینماپرس پس از صدور پروانه ساخت فیلم سینمایی «دنیا ماله منه» به کارگردانی آرش معیریان در خصوص نام این فیلم گفت: در ابتدا نام اولیه این فیلم «دنیا ماله منه» بود و حتی پروانه نمایش نیز با همین عنوان صادر شد لیکن تصمیم گرفته ایم نام فیلم را به «شانس، عشق ، تصادف» تغییر دهیم و بزودی مکاتبات آن را با ارشاد انجام خواهیم داد.

وی که به همراه حسین فرحبخش تهیه کنندگی فیلم معیریان را بر عهده دارند در ادامه افزود: تمامی مراحل فنی فیلم انجام شده است و در حال حاضر میثم مولایی در حال ساخت آنونس و بهزاد خورشیدی نیز طراحی پوستر آن را بر عهده دارند.

برپایه این گزارش، محمد رضا شریفی نیا، بهنوش طباطبایی، حمید عسگری، سحر قریشی، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و ... در فیلم جدید آرش معیریان به ایفای نقش پرداخته اند.

عبدالله علیخانی در پایان در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «مستانه» نیز گفت: آنونس و پوستر این فیلم آماده شده است و مذاکراتی برای اکران این فیلم داشته ایم اما هنوز نتیجه نداده است.

برپایه این گزارش، «مستانه» سومین فیلم فرح‌بخش در مقام کارگردانی است. وی پیش از این دو فیلم «عطش» و «زندگی خصوصی» را نیز کارگردانی کرده بود.

فرهاد اصلانی، باران کوثری، میلاد کی‌مرام، سحر دولتشاهی از بازیگران این فیلم هستند و فیلمنامه آن را اصغر نعیمی نوشته است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مستانه، سوپراستار سينما، محبوب مردم است و طی حادثه‌ای مسير زندگی‌اش تغيير می كند و ....

عبدالله عليخانی سال ۱۳۲۸ در شهرری متولد شد. سال ۱۳۴۸ به عنوان ناظر مالی در پارسا فيلم شروع به كار كرد كه از اين طريق وارد عرصه  سينما شد. پس از آن به عنوان مدير تداركات و مسئول پخش فيلم دامه كار داد و از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۵۸ مسئوليت پخش پارسا فيلم را به عهده او بود گرفت در سال ۱۳۵۸ پوليدور فيلم را تأسيس نمود كه در اين موسسه تا سال ۱۳۶۴ فيلم های خارجی دوبله و توزيع می شد. پوليدور فيلم در سال ۱۳۶۷ به پويا فيلم و پس از آن به موسسه  سينمايی پويا عصر فيلم تغيير نام داد.

در کارنامه تهیه کننده عبدالله علیخانی ۳۵ فیلم به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «خصوصی»، «آقای هفت رنگ»، «سلام بر عشق»، «عطش» و ... اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.