یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴

حداد عادل عنوان کرد:

حجم بالای تبلیغات بازرگانی از تأثیر برنامه های صداوسیما کاسته است

حداد عادل درمراسم اختتامیه نمایشگاه خوشنویسی زنده یاد «حبیب الله فضائلی»

سینماپرس: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه های غیر تبلیغی ایجاد کند.

غلامعلی حداد عادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفتوگویی، با انتقاد از عملکرد رسانه ملی در پخش آگهی های بازرگانی اظهار کرد: متأسفانه حجم آگهی های بازرگانی صداوسیما بیش از حد شده است.

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: درصد پخش تبلیغات در تلویزیون آنقدر زیاد شده که تأثیر منفی گذاشته است و این تأثیر منفی هم برای کالاهایی است که مورد تبلیغ واقع می شود و هم برای سایر برنامه های صداوسیماست که از هدف خود باز می مانند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خاطرنشان کرد: معتقدم سازمان صداوسیما باید تعادلی میان سهم تبلیغات بازرگانی و سهم برنامه های غیر تبلیغی ایجاد کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.