دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳

حسن آقا کریمی خبر داد

فیلمبرداری «موقت» از نیمه گذشت/ کیانوش عیاری فیلم امیر عزیزی را تدوین می کند

حسن آقاکریمی

سینماپرس: حسن آقا کریمی تهیه کننده سینما صبح امروز از ادامه فیلمبرداری «موقت» خبر داد و گفت: قرار است بعد از اتمام فیلمبرداری کیانوش عیاری تدوین این فیلم را آغاز کند.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «موقت» ساخته امیر عزیزی اظهار داشت: فیلمبرداری این فیلم از نیمه گذشته و در حال حاضر به دلیل اینکه نگار جواهریان به زودی سفری به خارج از کشور دارد، سکانس های مربوط به بازی ایشان را سریعتر می گیریم. 

این تهیه کننده سینما در ادامه به لوکیشن‌های این فیلم اشاره کرد و افزود: تمام لوکیشن های این فیلم در شهر تهران فیلمبرداری شده و لوکیشن اصلی هم خانه ای قدیمی در قلهک است .

آقا کریمی تصریح کرد:  قرار است این فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

برپایه این گزارش، در خلاصه داستان فیلم «موقت» آمده است که خانواده‌ای همزمان با اسباب کشی و جابجایی خانه‌شان ناخواسته درگیر ماجرا و مشکلاتی می‌شوند.

پگاه آهنگرانی، نگارجواهریان، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی و بابک کریمی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

امیر عزیزی پیش از این علاوه بر ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند، به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز با کارگردان‌هایی نظیر کیانوش عیاری، رخشان بنی اعتماد، احمدرضا درویش، محمدحسین لطیفی و .... همکاری داشته است.

اسامی عوامل سازنده فیلم سینمایی «موقت» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: امیر عزیزی، تهیه کننده: حسن آقاکریمی، مدیر تولید: فریدون بخشایش، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، مشاور کارگردان: پرویز شهبازی، صدابرداران: جهانگیرمیرشکاری، مهدی ابراهیم زاده، طراح صحنه و لباس: امیرحسین قدسی، طراح گریم: مرتضی متقی، برنامه‌ریز: افشین رضایی، دستیار اول کارگردان: درنا مدنی، منشی صحنه: الهام عزیزی، عکاس و فیلم پشت صحنه: نیما آقا کریمی، بازیگران: پگاه آهنگرانی، نازنین فراهانی، طاهره زندیان، ساناز عزیزی و بابک کریمی و با حضور نگار جواهریان.

بنابراین گزارش، حسن آقا کریمی متولد ۱۳۳۶ در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته سینما وتلویزیون از مجتمع دانشگاهی هنر در سال ۱۳۶۱ است و فعالیت خود را در سینما از سال ۱۳۵۵ با فیلم کوتاه «آرتیست» به عنوان مدیر تولید آغاز کرد. فیلم سینمایی «کویر مرگ» اولین ساخته بلند این کارگردان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.