دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

بازدید احسانی از پشت صحنه فیلم رفائی

معاون سازمان سینمایی: طرح تشکیل گروه خاص برای اکران فیلم‌های کودک در دست بررسی است

بازدید احسانی از فرمول سیزده

سینماپرس: محمد احسانی معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی از بررسی طرح ایجاد گروه خاص کودک و اکران آثار سینمایی برای کودکان خبر داد و گفت: چنانچه این طرح به تصویب برسد قطعا به اجرا خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری سینماپرس، «محمد احسانی» ظهر یکشنبه ۲۶ مرداد با حضور در پشت صحنه فیلم «فرمول ۱۳» به کارگردانی «ناصر رفائی» از نزدیک به عوامل این اثر سینمایی به بحث و گفت وگو پرداخت. 

احسانی در این بازدید افزود: سینمای کودک به لحاظ استراتژیک از منظر جذب مخاطب و ارتقای کیفیت محتوایی می تواند اثر گذار باشد.

وی یادآور شد: حضور بچه ها به همراه والدین در سینماها قطعا موجب رونق گیشه سینماها و ارتقای این هنر می شود.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سیمایی تاکید کرد: تلاش ما بر این است جشنواره فیلم کودک از حالت جشن به جشنواره تبدیل شود و این رویداد به تقویت جریان تولید فیلم برای کودک کمک کند.

احسانی ادامه داد: امیدوارم با حمایت سازمان هایی همچون آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همه به هم افزایی سینمای کودک کمک کنیم؛ ضمن آنکه تفاهم نامه هایی با این نهادها در این راستا به امضاء رسیده است.

«ناصر رفاهی» نیز در این دیدار با بیان اینکه فیلمبرداری «فرمول ۱۳» از ۱۱ مرداد آغاز شده، اظهار امیدواری کرد فیلمبرداری این اثر تا ۲۰ شهریور به پایان برسد.

وی یادآور شد: این اثر سینمایی که در ۴۵ جلسه فیلمبرداری می شود تجربه ایی جدید در سینمای کودک، سرگرمی و حادثه ای است.

این کارگردان سینما اظهار امیدواری کرد که «فرمول ۱۳» بتواند کودکان و بزرگسالان را به سالن های سینما بیاورد و خانواده ها از تماشای این اثر سینمایی لذت ببرند.

لیلا زارع و دانیال عبادی از جمله بازیگران فیلم «فرمول ۱۳» هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.